کد خبر : 1576671 | 25 آذر 1397 ساعت 13:08 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها مدافع برزیلی گالاتاسرای را نمی خرند؛

سوریانو پازل خارجی های الهلال را پیچیده کرد

باشگاه الهلال عربستان با خرید جاناتان سوریانو تعداد سهمیه های غیر آسیایی اش را افزایش داد.

سوریانو پازل خارجی های الهلال را پیچیده کرد

به گزارش ورزش سه، باشگاه الهلال عربستان چند روز پیش سرانجام مهاجمی را که به دنبال جذبش بود، به خدمت گرفت و قراردادی با جاناتان سوریانو امضا کرد. این ستاره اسپانیایی در خط حمله آبی پوشان عربستانی به بافیتمبی گومیس اضافه خواهد شد و زوج خطرناکی را تشکیل می دهند.

 

اما این انتقال برای الهلال یک معنای دیگر هم دارد. از آنجا که برنامه ریزی الهلالی ها برای لیگ قهرمانان آسیا است و در این رقابت ها هم سهمیه بازیکنان خارجی برای هر تیم محدود است، خرید سوریانو احتمالا پرونده جذب هر بازیکن غیر آسیایی دیگری را برای الهلال می بندد.

 

تیم الهلال در حال حاضر گومیس، کارلوس ادواردو و سوریانو را به عنوان 3 سهمیه غیر آسیایی در اختیار دارد. از آنجا که آلبرتو بوتیا، مدافع اسپانیایی این تیم انتظارات را برآورده نکرده و قرار است مدافع دیگری به جای او به الهلال برود، گزینه جانشینی بوتیا احتمالا آسیایی خواهد بود.

 

این در حالی است که مایکون، مدافع برزیلی تیم گالاتاسرای ترکیه، یکی از اهداف اخیر الهلال بوده است؛ اما شنیده می شود این انتقال از سوی مدیران الهلال منتفی شده و آنها به دنبال مدافعی باکیفیت تر و البته از کشورهای کره جنوبی یا ژاپن هستند.

 

گفتنی است الهلال برای سهمیه آسیایی خود عمر عبدالرحمان و عمر خریبین، بهترین بازیکنان سال آسیا در دو سال اخیر را در اختیار دارد؛ اما یکی به دلیل مصدومیت و دیگری با جدایی در ژانویه، از لیست آسیایی قهرمان عربستان خارج می شود. به همین دلیل یک مدافع آسیایی می تواند تکمیل کننده فهرست مدنظر کادر فنی الهلال باشد. البته اگر اتفاق غیر منتظره دیگری در ماه های آتی برای بازیکنان خارجی نیافتد.

دیدگاه‌ها