کد خبر : 1576781 | 25 آذر 1397 ساعت 19:34 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و امیدواری برای 5 نماینده در جام ملت‌ها

باشگاه پرسپولیس احتمالا پنج نماینده در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

پرسپولیس و امیدواری برای 5 نماینده در جام ملت‌ها

 

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست مرحله اول تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش و قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و علی علیپور، باشگاه پرسپولیس در تیم ملی ایران چهار نماینده خواهد داشت. به این نفرات باید بشار رسن را نیز اضافه کرد که در تیم ملی عراق جزو نفرات مورد اعتماد کاتانچ محسوب می‌شود.


علیرضا بیرانوند که با حضور در پرسپولیس و نمایش موفق در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانست اعتماد کارلوس کی‌روش را نیز به خود جلب کند، در جام جهانی روسیه شماره یک تیم ملی را از آن خود کرد و در این مسابقات نیز برابر مراکش، اسپانیا و خصوصا پرتغال نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت تا همچنان گزینه شماره یک ایران در جام ملت‌های آسیا محسوب شود.


احمد نوراللهی نیز در بازگشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ روند پیشرفت مناسبی را دنبال کرده و بعد از درخشش جالب توجه در لیگ قهرمانان آسیا، طی اردوهای اخیر جایگاه ویژه‌ای در لیست تیم ملی و کارلوس کی‌روش از آن خود کرد. ستاره خط میانی پرسپولیس در نهایت توانسته در لیست ماقبل پایانی سرمربی تیم ملی حاضر شود و اکنون شانس خود برای حضور در امارات و تجربه اولین تورنمنت ملی و تاریخی خود را دنبال خواهد کرد.


علی علیپور نیز که در فصل گذشته بار خط حمله پرسپولیس را بعد از محرومیت مهدی طارمی به تنهایی به دوش کشید، در پایان لیگ هفدهم عنوان آقای گلی لیگ را جشن گرفت. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نیز گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای سرخپوشان به ثبت رساند تا در تیررس کارلوس کی‌روش قرار گیرد. علیپور که با دبل در هفته پایانی نیم فصل آمادگی خود را به رخ کادرفنی کشید، اکنون امیدوار است بتواند در رقابت با خط حمله بین المللی تیم ملی شانس حضور در جام ملت‌ها را نیز به دست بیاورد. این مهاجم در این فصل با ثبت شش گل در کورس جدول آقای گلی قرار دارد.


مهدی ترابی نیز که اکنون با پایان نیم فصل جزو نفرات پرسپولیس محسوب می‌شود، در دوران حضورش در سایپا و زیر نظر علی دایی با نمایش دلپذیر و تکنیکی خود به مهره مورد اعتماد کارلوس کی‌روش تبدیل شده که می‌توان به دعوتش از سوی کادرفنی حتی با وجود مصدومیت در مقطعی که با عصا در اردو خبرساز شد، اشاره کرد. ترابی که در لیست تیم ملی در جام جهانی روسیه نیز حاضر بود، اکنون بار دیگر فرصت همراهی تیم ملی را به دست آورده و انتظار می‌رود سهمیه پرسپولیس را در تیم ملی حفظ کند.


بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس نیز پنجمین سهمیه کنونی این تیم در جام ملت‌ها محسوب می‌شود؛ هافبک عراقی و جوان سرخپوشان با 23 سال یکی از مهره‌های مورد علاقه سرکو کاتانچ در تیم ملی عراق محسوب می‌شود و باید در انتظار تقابل ویژه او در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم ملی ایران نیز بود.

دیدگاه‌ها