کد خبر : 1576782 | 25 آذر 1397 ساعت 19:34 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو به دنبال تکرار گذشته درخشان در آنفیلد

ژوزه مورینیو دیگر مانند گذشته متخصص غلبه بر تیم های مدعی در لیگ برتر نیست.

مورینیو به دنبال تکرار گذشته درخشان در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته تیم های مورینیو استاد غلبه بر تیم های بزرگ در لیگ برتر بودند اما از زمان حضور در منچستریونایتد، این آمار به شدت تقلیل یافته است. تیم های ژوزه مورینیو طی هشت سفر به آنفیلد در چهار دیدار به پیروزی رسیده اند و این بهترین رکورد برای سرمربیانی است که بیش از پنج بار تیمشان در استادیوم خانگی آنفیلد به میدان رفته است.

 

1364204

 

اما از زمان در دست گرفتن هدایت منچستریونایتد، تیم مورینیو از سال 2016 در مجموع 24 بار با تیم های منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، تاتنهام و آرسنال بازی کرده که تنها 31 امتیاز به دست آورده و در بین تقابل تیم های بزرگ با یکدیگر در رتبه آخر قرار دارد.

 

8 پیروزی، 9 شکست و 7 تساوی حاصل کار یونایتد در سالهای اخیر زیر نظر مورینیو در برابر تیم های بزرگ بوده و عملکردی دفاعی دلیل اصلی عدم کسب پیروزی های فراوان لقب گرفته است زیرا منچستریونایتد طی این سالها تنها 263 شوت در این 24 بازی به سمت دروازه رقبا نواخته که 51 شوت از تیم بالاتر آنها در این رده بندی یعنی آرسنال کمتر بوده است.

 

اما لیورپول در 8 تقابل اخیر در لیگ برتر با منچستریونایتد پیروز نشده است و 3 تساوی و 5 باخت حاصل کار این تیم بوده است؛ آماری که مورینیو را به تکرار روزهای درخشان گذشته امیدوار می کند.

دیدگاه‌ها