کد خبر : 1576867 | 26 آذر 1397 ساعت 10:08 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: همیشه امکان تغییر در ترکیب لیورپول هست

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 3-1 شاگردانش مقابل منچستریونایتد از نمایش فابینیو هافبک برزیلی‌اش در مقابل شیاطین سرخ تمجید کرد و عملکرد او را خارق‌العاده دانست.

کلوپ: همیشه امکان تغییر در ترکیب لیورپول هست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش با پیروزی 3-1 مقابل منچستریونایتد به صدر جدول لیگ برتر بازگشت بعد از بازی از نمایش شاگردانش تمجید کرد. لیورپولی‌ها ابتدا توسط سادیو مانه به گل رسیدند ولی به دلیل اشتباه عجیب آلیسون دروازه‌شان را باز شده دیدند. در نهایت این ژردان شقیری تعویض طلایی یورگن کلوپ بود که با دو گل سرنوشت‌ساز خود سه امتیاز این بازی را نصیب لیورپولی‌ها کرد.

 

یورگن کلوپ اما علاوه بر اعلام رضایت از عملکرد تیم و سایر بازیکنانش از درخشش فابینیو هافبک برزیلی لیورپول که در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد تمجید کرد و گفت:" فابینیو فوق‌العاده بود، واقعاً فوق‌العاده بود".

 

1364342

 

اما کلوپ در ادامه به خبرنگارانی که از او درباره‌ی فیکس شدن فابینیو بعد از بازی خوبش مقابل یونایتد می‌پرسیدند گفت:" من از این سوالها خوشم نمی‌آد. چون این سوال به طور ضمنی انتقاد از بازیکنان دیگر است که به نظر من کار درستی نیست. ما روز سه‌شنبه مقابل ناپولی بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های فصل را انجام دادیم. در مقابل یک حریف بسیار قوی. ما درآن بازی با میلنر، هندرسون و وینالدوم در خط هافبک به میدان رفتیم و آنقدر خوب کار کردیم".

 

کلوپ در ادامه‌ی گفت و گو با خبرنگاران گفت:" همینطور که قبلاً گفته‌ام هیچ بازیکنی در تیم ما شرایط خاص ندارد و ما تا زمانی که بتوانیم در خطوط مختلف از تغییرات نتیجه بگیریم از این تغییرات استفاده خواهیم کرد. امروز همینطور که دیدید فابینیو آماده و سرحال در زمین بازی می‌کرد و بازی‌ای در بالاترین سطح ممکن را به نمایش گذاشت".

دیدگاه‌ها