کد خبر : 1576928 | 26 آذر 1397 ساعت 12:48 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض در آلمان به زمزمه‌ی حذف لقب مانشافت

پس از مطرح شدن خبرهایی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال آلمان برای تغییر لقب تیم ملی این کشور "مانشافت" بررسی‌هایی انجام داده، هواداران آلمانی به این موضوع به شدت اعتراض کرده‌اند.

اعتراض در آلمان به زمزمه‌ی حذف لقب مانشافت

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آلمانی بیلد اولین رسانه‌ای بود که گزارش داد فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد برای تغییر لقب تیم ملی فوتبال این کشور که در حال حاضر در گوشه و کنار دنیا به عنوان مانشافت شناخته می‌شود، اقداماتی را در دستور کار قرار دهد. بیلد در این گزارش ضمن محکوم کردن این اقدام فدراسیون آلمان مدعی شد که درحالیکه بعد از فاجعه‌ی حذف از جام جهانی روسیه افکار عمومی منتظر برنامه‌های جدی بازسازی و نوسازی از طرف فدراسیون هستند با این تصمیم مضحک روبرو شده‌اند.

 

روزنامه‌ی بیلد در گزارش خود نوشت راینهارد گریندل بعد از جام جهانی روسیه گفته بود که لقب مانشافت ممکن است در جریان اصلاحاتی که قرار است در تیم ملی این کشور انجام شود، کنار گذاشته شود.

 

بیلد در گزارش خود به لقب‌های جا افتاده‌ی تیمهای ملی بزرگ دیگر دنیا مثل آتزوری برای تیم ملی ایتالیا و سلسائو برای تیم ملی برزیل اشاره کرده و معتقد است حذف لقب مانشافت به بی‌هویت شدن تیم ملی آلمان منجر خواهد شد.

 

روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا هم با اشاره به گزارش بیلد خبر داده بود که فدراسیون فوتبال آلمان در مورد تغییر لقب تیم ملی فوتبال این کشور دست به برگزاری یک نظرسنجی زده و ظاهراً به دلیل مخالفت مردمی با این تصمیم به این نتیجه رسیده که تغییر لقب مانشافت را از اولویت‌های خود حذف کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها