کد خبر : 1576991 | 26 آذر 1397 ساعت 17:12 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط جالب نساجی برای حضور در نقل و انتقالات

باشگاه نساجی مازندران که برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر احتیاج به تقویت دارد، تا جذب بازیکن جدید به هیچ کدام از بازیکنانش رضایت‌نامه نخواهد داد.

شرایط جالب نساجی برای حضور در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد در انتهای نیم فصل اول با کسب 16 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و حالا به دنبال حضور موفق‌تر در ادامه لیگ هجدهم است. طبق تصمیم جواد نکونام بعد از برد برابر پیکان در آخرین بازی نیم فصل، تعطیلات نساجی با 12 روز تعطیلی مواجه شد و قرار است از چهارشنبه هفته جاری بار دیگر از سر گرفته شود.


نساج‌ها که در نیم فصل اول با مشکلاتی به خصوص در خط حمله رو به رو شدند حالا با مصدومیت سخت محمدمهدی نظری مواجه شده‌اند و علاوه بر آن باید برای تقویت خود در آن نقطه از زمین اقداماتی در جذب بازیکن انجام دهند. در همین حال به علت عدم وجود بازیکن شاخص در بازار نقل و انتقالات زمستانی، تصمیم جواد نکونام بر این شده تا جذب بازیکنان مورد نظر رضایت‌نامه‌ای برای هیچ کدام از بازیکنان نساجی صادر نشود تا در صورت ناکامی مشکلاتی برای سرخپوشان قائمشهری در ادامه لیگ هجدهم به وجود نیاید.


گویا مسئولان این باشگاه فعالیت خود برای مذاکره با چند بازیکن در خطوط میانی و تهاجمی را شروع کرده‌اند و در انتظار نظر نهایی جواد نکونام هستند.

 

دیدگاه‌ها