کد خبر : 1577099 | 27 آذر 1397 ساعت 10:18 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تحقیقی دیلی‌میل از وضعیت میشائیل شوماخر:

شوماخر زمنیگیر نیست، مراقبت دائمی پزشکی می‌خواهد

پنج سال بعد از حادثه‌ای که برای میشائیل شوماخر اتفاق افتاد و زندگی او را تغییر داد، شوماخر با اینکه زمینگیر نشده ولی در ویلایی در سوئیس تحت مراقبت دائمی پزشکی و پرستاری است.

شوماخر زمنیگیر نیست، مراقبت دائمی پزشکی می‌خواهد

به گزارش ورزش سه، پنج سال پیش در روز 29 دسامبر میشائیل شوماخر اسطوره‌ی آلمانی فرمول یک در حالی که در کوه‌های آلپ مشغول اسکی بود، زمین خورد و ضربه‌ای که به سرش وارد شد او را راهی بیمارستان کرد. با وجود آنکه این حادثه توجه دنیا را به شوماخر جلب کرده بود ولی کورینا همسر شوماخر عزم خود را جزم کرده بود تا حتی خانواده و دوستان میشائیل از جزئیات وضعیت او بعد از آن حادثه باخبر نشوند. حالا روزنامه‌ی انگلیسی دیلی‌میل با انتشار یک گزارش مدعی شده که اسطوره‌ی اتوموبیلرانی آلمان با اینکه به دلیل آن حادثه زمینگیر نشده ولی به مراقبت دائمی پزشکی و پرستاری نیاز دارد. مراقبت‌های پرخرجی که هر هفته برای او چیزی نزدیک به 50هزار پوند هزینه دارد.

 

1364595

 

دیلی‌میل می‌نویسد اهالی شهر گلاند در کشور سوئیس، شهری با 13هزار جمعیت که بین ژنو و لوزان واقع شده نمی‌دانند که ابرستاره‌ای که در شهرشان زندگی می‌کند چه شرایطی دارد و آخرین وضعیت سلامتی او از چه قرار است. از زمانی که شوماخر در یک پیست اسکی دچار سانحه شده و دیگر در میدانهای فرمول یک حضور پیدا نکرد، لوئیس همیلتون موفق شده رکورد او در پیروزی در دورهای انتخابی رقابتها را بشکند ولی همیلتون نتوانسته به رکورد پیروزی‌های شوماخر در مسابقات فرمول یک برسد و شوماخر با 7 قهرمانی در رقابتهای جهانی فرمول یک همچنان رکورددار بزرگ دنیای اتوموبیلرانی به حساب می‌آید.

 

پسر میشائیل، میک که زمانی که شوماخر در حال اسکی کردن به زمین خورد و به دلیل اصابت سرش به یک سنگ دچار ضربه‌ی مغزی شد در کنار پدرش حضور داشت، حالا دیگر میک 14ساله‌ی آن روزها نیست بلکه خودش به قهرمان رقابتهای فرمول 3 تبدیل شده و اخیراً برای شرکت در رقابتهای فرمول 2 با تیم پرما قرارداد امضا کرده است. آینده‌ی میک روشن به نظر می‌رسد و او در آینده‌ی نه چندان دور به احتمال زیاد یکی از صندلی‌های مرسدس یا فراری را به خود اختصاص خواهد داد تا علاقه‌مندان اتومبیلرانی بار دیگر نام شوماخر را در پیست‌های مسابقه بشنوند و فریاد بزنند.

 

1364597

 

میک که مثل پدرش تودار و کم‌حرف است تا کنون از صحبت درباره‌ی وضعیت سلامت و شرایط پزشکی پدرش سر باز زده ولی او ماه گذشته در گفتگو با تلویزیون RTL آلمان از رابطه‌ی خود و پدرش قبل از آن حادثه گفت. میک در این باره توضیح داد:" پدرم از من پرسید که می‌خواهم راننده‌ی مسابقه‌ی حرفه‌ای شوم یا دوست دارم برای تفریح و تفنن رانندگی کنم. من هم البته جواب دادم معلوم است، می‌خواهم راننده‌ی حرفه‌ای بشوم. من همیشه می‌خواهم خودم را با بهترین‌ها مقایسه کنم و پدرم بهترین است. پدرم الگو و بت من هم هست و خیلی از قهرمانهای جهان هم از او الگو می‌‌گیرند و میشائیل شوماخر را الگو و بت خودشان می‌دانند".

 

با وجود شایعاتی که در گذشته درباره‌ی وضعیت میشائیل شوماخر مطرح شده بود، دیلی‌میل می‌گوید خبرنگاران این روزنامه به اطلاعات دست‌اولی دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد شوماخر نه زمینگیر شده و نه آنطور که شایعات می‌گوید زندگی نباتی دارد. اما او خدمات گسترده‌ی پزشکی و پرستاری دریافت می‌کند که تخمین زده می‌شود هزینه‌اش به هفته‌ای 50هزار پوند بالغ شود.

 

946307

 

به گزارش دیلی‌میل شوماخر به همراه اعضای درجه‌یک خانواده‌اش در بنای اصلی ساختمان خانه‌ی بزرگش در سوئیس زندگی می‌کند، نه آنطور که شایعات می‌گفتند در ساختمانی که کنار این بنا به عنوان یک بیمارستان کوچک برای مداوای مصدومیت‌های او ساخته شده بود. ساخت و ساز این بیمارستان خانگی در واقع پیش از حادثه‌ی پنج سال پیش شوماخر آغاز شده بود و پیش از آن به عنوان محل سکونت پدر شوماخر از آن استفاده می‌شد.

 

 

دیدگاه‌ها