کد خبر : 1577164 | 27 آذر 1397 ساعت 13:11 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور تیم باشگاهی به جای تیم ملی تیروکمان

مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۲۸ دی تا یکم بهمن در فرانسه برگزار می‌شود و تیم پتروکیمیاگرراد به عنوان نماینده ایران با ۴ ورزشکار در این رقابتها شرکت خواهد کرد.

حضور تیم باشگاهی به جای تیم ملی تیروکمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله سوم مسابقات تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۲۸ دی تا یکم بهمن در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در رده‌سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در فرانسه برگزار می‌شود که تیم باشگاه پتروکیمیاگرراد به عنوان نماینده ایران با ۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

 

میلاد وزیری (ریکرو بزرگسالان)، صادق اشرفی(ریکرو بزرگسالان)، مجید احمدی (سرمربی تیم ملی کامپوند که به عنوان ورزشکار در جام جهانی فرانسه شرکت می‌کند) و رسول جوان (عضو تیم کامپوند باشگاه پتروکیمیاگرراد) نفرات اعزامی به این تورنمنت را تشکیل می‌دهند که با هزینه باشگاه پتروکیمیاگرراد در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

 

این مسابقات با حضور ۵۰۰ کماندار و در مسافت ۱۸ متر برگزار خواهد شد.

 

همچنین مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد که برای شرکت در این مرحله ۱۲ کماندار از ایران عازم آمریکا می‌شوند.

 

کلیه ورزشکاران اعزامی به این تورنمنت به جز اسماعیل عبادی (کامپوند بزرگسالان) ، مجید احمدی (سرمربی تیم ملی کامپوند) و نیما محبوبی (کامپوند بزرگسالان) که با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد و به سرپرستی بهرام ملکی در جام جهانی لاس وگاس آمریکا شرکت می‌کنند، مابقی کمانداران اعزامی با هزینه شخصی در مرحله چهارم و فینال جام جهانی تیروکمان داخل سالن شرکت خواهند کرد.

 

همچنین مرحله اول جام جهانی داخل سالن تیروکمان که آذرماه در ماکائو برگزار شد مجید احمدی، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و علیرضا بیگی عضو تیم کامپوند بزرگسالان که با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد در مرحله نخست جام جهانی تیروکمان شرکت کرده بودند، مجید احمدی ششم شد و اسماعیل عبادی و نیما محبوبی در جایگاه نهم قرار گرفتند.

 

دیدگاه‌ها