کد خبر : 1577232 | 27 آذر 1397 ساعت 17:37 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

استارت نساجی کامل‌تر از همیشه

سرخپوشان قائمشهری تمرینات خود را بعد از 12 روز تعطیلی شروع کردند و کار خود را برای حضور موفق در نیم فصل دوم تحت نظر جواد نکونام پیگیری کردند.

استارت نساجی کامل‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران که اولین حضور خود را در سطح اول لیگ برتر تجربه می‌کند پس از کسب برتری برابر پیکان در آخرین بازی نیم فصل اول در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت تا نتیجه نسبتا خوبی را همراه با مربی جوان خود به دست آورده باشد.


اما با تصمیم جواد نکونام تمرینات نساج‌ها به مدت 12 روز تعطیل شد و آن‌ها از امروز کار خود را برای حضور موفق در نیم فصل دوم در ورزشگاه کارگران تهران استارت زدند. نکته جالب توجه حضور مصدومان نساجی در تمرینات گروهی بود که نشان می‌دهد آن‌ها برای حضور در نیم فصل دوم آماده هستند و مشکلی برای ادامه کار نخواهند داشت. محمدمهدی نظری که در جدال با سپیدرود رشت از ناحیه کتف آسیب دیده بود بعد از انجام جراحی به روند عادی بازگشت و از طرف دیگر حامد شیری، کاپیتان و مدافع نساجی که از میانه مسابقات با مصدومیتی از کشاله ران مواجه شده بود پس از گذراندن دوران نقاهت تمرینات خود را در کنار سایر بازیکنان از سر گرفت. نساجی مازندران در شروع دوباره مسابقات لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود و به دنبال جبران شکست دور رفت لیگ هجدهم است.

 

1364764

 

1364763

 

1364762

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها