کد خبر : 1577234 | 27 آذر 1397 ساعت 17:41 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

به حاشیه نپردازید؛ موضوع بازنشستگی تمام شد!

داورزنی: پول والیبال به خاطر سرخابی‌ها بلوکه است

داورزنی می گوید بحث درباره بازنشستگی او به پایان رسیده و مجمع نیز تصمیم خودش را گرفته است.

داورزنی: پول والیبال به خاطر سرخابی‌ها بلوکه است

به گزارش "ورزش سه"، امروز مجمع فدراسیون والیبال برگزار شد و پس از آن داورزنی در جمع خبرنگاران حاضر و در همان ابتدا با سوالی در خصوص بازنشستگی اش روبرو شد و گفت: میخواهید دوباره ما را به حاشیه ببرید، فراموش کنید بازنشستگی دیگر تمام شد. راجع بهش سوال نکنید. مجمع برگزار شد دیگر وارد این بحث ها نشوید. تکلیف دبیرش در همین هفته روشن میشود.

 

 

تمام هیئت ها مشکل بازنشستگی دارند

 

ما یک مشکلی برای همه فدراسیون ها داریم آن هم تعیین تکلیف شرایط هیئت های استانی است، با توجه به نقطه نظری که سازمان بازرسی و دیوان محاسبات دارد. آن که تعیین تکلیف شد اگر قرار شد که هیئت های بازنشسته بمانند طبیعی است هیئت هایی که بصورت سرپرست اداره می‌شوند انتخاباتش برگزار میشود و بلافاصله هم ثبت نام انتخابات انجام خواهد شد اما اگر کماکان قصه بازنشسته در هیئت ها هم بخواهد جاری باشد مجبور هستیم که آن هیئت هایی هم که بازنشسته ها در آن مسئولیت دارند را هم جابجا کنیم. این فقط شامل والیبال نیست شامل همه هیئت ها خواهد بود و دنبال آن هستیم که انشالله مسئله را حل کنیم.

 

 

رئیس مجلس درباره بازنشستگان تصمیم میگیرد

 

این (بازنشستگی در کشتی) بحث برمی‌گردد به آخرین مذاکراتی که با آقای بنی تمیم داشتیم که خود من به ایشان گفتم که بر اساس نامه ای که دیوان محاسبات داده هیئت های استانی شامل این قانون نمی‌شوند اما بعد از آن سازمان بازرسی تاکید کرده که تا اصلاح اساسنامه فدراسیون ها شامل می‌شوند. این را ما به ریاست محترم مجلس منعکس کردیم تعیین تکلیف بشود اگر هیئت های استانی از این موضوع جدا شده اند که شامل بازنشسته ها نشوند ما سریع تر برگزار میکنیم اگر نه مجبور هستیم که هیئت های استانی را هم تعیین تکلیف بکنیم آنهایی که بازنشسته هستند. نه فقط کشتی، همه هیئت ها که ما نزدیک ۱۴۰۰ هیئت در مراکز استانها داریم که این  ها در فرآیند انتخاباتی ما در همه رشته ها حضور دارند که اگر این مسئله را بتوانیم حل کنیم سریع تر مجامعمان را برگزار میکنیم.

 

 

مشکلات سرخابی ها به والیبال گرده خورده است

 

والیبال از همراه اول طلب دارد. همراه اول یک شرکت واسطه دارد، این شرکت واسطه شرکت پردیس اول است که مبالغ زیادی از همین سامانه هواداری والیبال را نگه داشته به دلیل اختلافی که با اسپانسر دارد. اسپانسر چون در گذشته قرارداد با باشگاه پرسپولیس و استقلال داشته این ها را به هم گره زده و به نوعی پول والیبال را پردیس اول بلوکه کرده. در تلاش هستیم که با همکاری همراه اول و پردیس اول و اسپانسر جلسه ای با فدراسیون والیبال خواهیم داشت و این را پیگیری کنیم که حقی از والیبال ضایع نشود.

 

 

نباید ذهن مردم را درگیر مسائل و مشکلات کنیم

 

من تاکیدم این هست که در جنجال و هیاهو هیچ چیز عاید ورزش کشور نمیشود باید تلاش بکنیم با این که ما از والیبال مان انتظار داریم. فقط بحث والیبال هم نیست همه رشته های ورزشی نیاز به حفظ آرامش دارند. نیاز به توسعه فضایی داریم که بشود در آن کار کرد بشود به اهداف بلند رسید اگر قرار باشد همیشه در بحث های حاشیه ای باشیم از اصل کارمان عقب میمانیم. برای همین از دوستان اصحاب رسانه هم که زحمت زیادی میکشند خواستیم که همه به هم کمک کنیم که این فضای آرامش تقویت بشود. اگر در جایی اختلاف نظری وجود دارد یا بحث و ابهاماتی در ذهن دوستان وجود دارد این قابل پیگیری و رسیدگی است. جایش رسانه نیست. نباید ذهن مردم را درگیر این موضوعات بکنیم که یک فضایی درست بشود که مردم احساس نگرانی کنند و احساس بکنند که کار به نحو احسن انجام نمی شود و کار در مسیر درست انجام نمی شود و این موضوعی است که همه ی ما بایست به تقویت روحیه همدلی و انسجام کمک کنیم. این هم خواست ما است هم خود شما. هیچ کدام از شما که اینجا هستید مطمئنا دوست ندارید که فضا فضای نامناسبی برای کار بشود. همه دوست داریم که با حفظ حرمت ها با حفظ شرایطی که شرایط کار باشد. ما نیاز به اردو های تدارکاتی و سفر های متعدد تیم هایمان برای مسابقات جهانی و آسیایی داریم. نیاز به آرامش تیم ملی مان داریم تا بتواند در یک فضای آرامی دور از تنش و التهاب برنامه خودش را شروع کند چون تا چشم به هم بزنیم دور برگشت هم تمام می شود و اردو های تیم ملی شروع خواهد شد.

 

صعود به المپیک 2020 سخت است

 

دوستان توجه کنند که سال آینده برای انتخابی المپیک کار به این سادگی نیست. ما در مقدماتی المپیک که جهانی هست با روسیه هم گروه هستیم. از آن طرف در قاره خودمان تلاش کردیم ایران میزبان باشد اما چین هم دنبال میزبانی است، به این راحتی هم نیست که بگوییم چون والیبال در 2016 ریو در المپیک بود حتما در 2020 ژاپن هم خواهد بود. اگر این فضا را تغییر ندهیم و به سمت آرامش، انسجام و همدلی نرویم قطعا کار خطرناک خواهد شد برای والیبال ما.

 

 

نقاط ضعف کولاکوویچ باید برطرف شود

 

در مقطعی که الان قرار داریم باید تصمیم بگیریم که کولاکوویچ ادامه بدهد یا ندهد، برای همین آن چیزی که برای ما مهم است، این قرارداد به هر ترتیب تمدید شده است. چند ماه پیش آقای کولاکوویچ در فدراسیون والیبال گفتند من پیشنهاد دیگری از جای دیگر دارم، اگر می خواهید بعد از جام جهانی نباشم، الان به من بگویید که گفتند نه. بعد از مسابقات قهرمانی جهان ایشان به مرخصی رفتند. چون برای بازگشت به ایران نیاز به دعوت نامه و ویزا دارند، باید این کارها طی شود. به من اطلاع دادند که نزدیک است که به ایران بیایند و برنامه خودشان را اجرا کنند. البته برای عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان ضرورت دارد ایشان اینجا باشند و با دیگر اعضای کادرفنی جلسه کارشناسی گذاشته شود و نقاط ضعف تیم ملی را باید برطرف کنیم. در ادامه کولاکوویچ را تا 2020 خواهیم داشت و طبق بررسی که آقای داوری انجام دادند، یک نقاط ضعفی وجود دارد که باید برطرف بشوند که انشالله بتوانیم تیم قدرتمندتری در مقدماتی المپیک، جام ملت ها و المپیک داشته باشیم.

 

 

دیدگاه‌ها