کد خبر : 1577235 | 27 آذر 1397 ساعت 17:47 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال برگزار شد

از اشاره رهبری به افت والیبال تا طلب 6 میلیاردی

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال در حالی برگزار شد که صحبتی از برکناری ضیایی و انتخاب سرپرست جدید به میان نیامد!

از اشاره رهبری به افت والیبال تا طلب 6 میلیاردی

به گزارش "ورزش سه"، مجمع سالانه فدراسیون والیبال ساعت 14:30 روز سه شنبه بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و سپس کلیپ تهیه شده از سوی روابط عمومی برای تشریح دستاوردهای فدراسیون پخش شد.


در این مراسم محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع، شاهرخ شهنازی نماینده کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، حرمت السادات زبردست سرپرست نایب رئیسی امور بانوان در کنار روسای هیات ها، نمایندگان باشگاه ها، ورزشکاران، داوران و مربیان، روسای کمیته ها و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند.


افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ضمن خوش آمدگویی به حاضران در نشست و خیر مقدم به مهمانان گفت: ابتدا در نوبت صبح در جلسه ای که با روسای هیات ها داشتیم، موضوعاتی را مطرح و مورد بحث قرار دادیم که این مصوبات به ریاست جلسه تقدیم خواهد شد تا مورد بررسی قرار گیرد.


وی ادامه داد: نزدیک به یک هفته است که با تشخیص وزارت محترم ورزش و جوانان در خدمت خانواده والیبال هستم. برای سرپرستی نیاز به مصوباتی است که مجمع باید آن را تایید کند. ما برای انجام اقدامات خود نیاز به تاییدیه مجمع داریم و به امید خدا و با جمع بندی حاضرین این جلسه به انتها خواهد رسید و امیدوارم همه عزیزان کمک حال فدراسیون والیبال باشد. فدراسیون والیبال مدیون افراد زیادی است که بخش اصلی آن یعنی روسای هیات ها امروز در مجمع حضور دارند. کمک های این خانواده باعث شده تا والیبال ایران رتبه هشتم جهان را داشته باشد. همچنین نباید از سیاست گذاری انجام شده در تهران بگذریم. یکی از عزیزانی که به والیبال کمک کرده است، آقای ضیایی امروز به دلیل قوانین کشوری در کنار ما حضور ندارد. همچنین باید از زحمات و تلاش های آقای داورزنی یاد کنیم که نقش پر رنگی در پیشرفت جامعه والیبال داشتند. امیدوارم امروز مصوبات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم تا زمان مجمع انتخابی والیبال را به پیش ببریم. امیدوارم خللی در برنامه ها رخ ندهد و بنده نیز برای نقد خدمت شما حضور دارم.


بعد از صحبت های داوری سرپرست فدراسیون، حسابرس مستقر در فدراسیون گزارش خود را ارائه کرد و در ادامه مرتضی گرایلی سرپرست خزانه داری به تشریح عملکرد مالی فدراسیون والیبال در سال 1397 پرداخت.


یکی از بحث هایی که داورزنی درباره مسائل مالی به آن اشاره کرد، بدهی 6 میلیاردی اسپانسر اصلی فدراسیون که یکی از اپراتورهای تلفن همراه است، بود. معاون وزیر ورزش اعلام کرد در صورتی که این مشکل حل نشود، باید به صورت قانونی پیگیری شود. 

 

1364765


بعد از این بخش رای گیری درباره عملکرد مالی انجام شد که با اکثریت آرا مورد تایید قرار گرفت.


محمدرضا داورزنی معاون و رئیس مجمع در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: آرزو دارم والیبال کشور با پیگیری های فدراسیون و تلاش های هیات ها به اهداف خود برسد.


وی در ادامه با نقل خاطره ای از مقام معظم رهبری با اشاره به دیداری که با ایشان داشتند، اضافه کرد: در جلسه ای خدمت ایشان بودیم که در پایان جلسه مقام معظم رهبری من را صدا کردند و از من سوال کردند که آیا حواس شما به والیبال است و سپس موضوعاتی را درباره افت والیبال مطرح کردند که این موضوع اهمیت کار ما را نشان می دهد.


داورزنی در ادامه گفت: سم مهلک والیبال، حاشیه است. بحث های درون خانواده نباید در رسانه ها مطرح شود. بحث های میان فدراسیون، بازیکنان، مربیان و غیره باید در داخل فدراسیون بررسی شود. نباید تصویر مردم از والیبال کدر بشود و باید حرمت والیبال را حفظ کنیم. فدراسیون نیاز به آرامش و همدلی دارد و همه دوستان باید کمک کنند تا این انسجام و همدلی به وجود بیاید. از همه دلسوزان والیبال تشکر می کنم ولی فضایی که در والیبال ایجاد شده بود، باعث شد تا همه مردم احساس خطر کنند و رهبری در دیداری با ورزشکاران درباره والیبال صحبت کرد.


داورزنی در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: با توجه به برنامه های فدراسیون جهانی باید بحث والیبال یخی را راه اندازی کنیم و در ادامه در والیبال ساحلی و بحث های مربوط به بانوان نیز پیشرفت کنیم. از آقای داوری تشکر می کنم که با تجربه خود اینجا حضور دارند تا خللی در برنامه های فدراسیون ایجاد نشود و بتوانیم والیبال را در مسیری که شایسته آن است به پیش ببریم.

دیدگاه‌ها