کد خبر : 1577252 | 27 آذر 1397 ساعت 18:53 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام لیست تیم ملی برای سفر احتمالی به آمریکا

زمان ورود کولاکوویچ به تهران مشخص شد

با اعلام سرپرست فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ 18 دی ماه وارد ایران خواهد شد.

زمان ورود کولاکوویچ به تهران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ که بعد از پایان مسابقات جهانی 2018 در مهرماه دیگر به ایران بازنگشت، اواسط ماه آینده به تهران خواهد آمد. سرمربی مونته نگرویی که حالا حضورش تا سال 2021 در والیبال ایران قطعی شده، نتیجه خوبی در مسابقات جهانی 2018 نگرفت و انتقادهای زیادی از او مطرح شده است.


به گفته افشین داوری، کولاکوویچ بعد از گذراندن تعطیلات سال نوی میلادی 18 دیماه وارد تهران می شود و درباره اتفاقات مسابقات جهانی 2018 هم پاسخگو خواهد بود.


جالب اینجاست در شرایطی که کولاکوویچ در این مدت در ایران نبوده و لیگ برتر را فقط از طریق فیلم های ارسالی زیر نظر داشته، باید لیست اولیه تیم ملی را همین حالا اعلام کند.


با توجه به اینکه گرفتن ویزای آمریکا زمان می برد، در صورتی که ایران بتواند در لیگ ملت های 2019 به جمع 6 تیم نهایی صعود کند، باید به آمریکا به عنوان میزبان مرحله نهایی سفر کند. 


در همین راستا فدراسیون والیبال باید لیستی حدود 40 نفره از بازیکنان مدنظر کولاکوویچ و دیگر اعضای کادرفنی آماده کند تا برای ویزای آمریکا اقدام شود. 


به گفته سرپرست فدراسیون،‌ دستیاران کولاکوویچ در ایران یعنی پیمان اکبری و سعید رضایی نظر اصلی را درباره تهیه این لیست به ویژه درباره بازیکنان شاغل در لیگ ایران خواهند داد.

دیدگاه‌ها