کد خبر : 1577303 | 28 آذر 1397 ساعت 06:50 | 108.2K بازدید | 0 دیدگاه

لو رفتن اتفاقی نام سرمربی موقت منچستریونایتد(عکس)

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد امروز نام سرمربی جدیدش را اعلام کند اما اشتباه یک نفر در سایت رسمی باشگاه، باعث لو رفتن جانشین موقت ژوزه مورینیو شد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش و کمتر از 12 ساعت بعد از اخراج ژوزه مورینیو، سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، ویدئویی منتشر کرد که در توضیح آن آمده بود:" اله گنار سولسشر سرمربی موقت منچستریونایتد شد، 20 سال بعد از فتح سه گانه با آن گل در نوکمپ."

این ویدئو مربوط به تصاویر فینال چمیونزلیگ 1999 بود که سولسشر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و یکی از دو گل شیاطین سرخ را وارد دروازه بایرن مونیخ کرد.

سایت باشگاه منچستریونایتد این ویدئو را دقایقی بعد پاک کرد اما انتظار می رود که امروز بار دیگر منتشر و سولسشر به طور رسمی به عنوان جانشین مورینیو معرفی شود.

 

1364862

 

علاوه بر این، ارنا سولبرگ، نخست وزیر نروژ هم با انتشار پستی در توئیتر، انتخاب سولسشر را تبریک گفت. او نوشت:" روز فوق العاده برای فوتبال نروژ. در هدایت شیاطین سرخ موفق باشی." و البته او نیز این پست را خیلی زود حذف کرد."

گفته می شود مایک فیلان، آخرین دستیار سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد، به عنوان کمک، سولسشر را در این مسئولیت همراهی خواهد کرد.

این در حالی است که گزینه اصلی منچستریونایتد برای طولانی مدت، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، است. حتی در سال 2016 و پیش از به خدمت گرفتن مورینیو، این مربی آرژانتینی دیداری با سرالکس فرگوسن داشت اما باشگاه تاتنهام علاقه ای به از دست دادن او ندارد و در بهار گذشته، قرارداد او را برای 5 سال دیگر تمدید کرد.

 

 

دیدگاه‌ها