کد خبر : 1577512 | 28 آذر 1397 ساعت 23:15 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه بازی‌های موثر ستاره‌های ایرانی در جام حذفی ترکیه؛

درخشش امیری و حسینی در برد ترابزون اسپور

دو ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در شب پیروزی این تیم برابر سیواس بلدیه اسپور نمایش درخشانی داشتند.

درخشش امیری و حسینی در برد ترابزون اسپور

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را در خط دفاعی و وحید امیری را به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم سنول گونش میزبان سیواس بلدیه اسپور دسته دومی بود.

 

سید مجید حسینی که در دیدار رفت جام حذفی ترابزون اسپور مقابل سیواس اسپور گلزنی کرده بود، در مسابقه امشب و در بازگشت به ترکیب تیمش پس از دو مسابقه تاثیرگذار ظاهر شد و در دقیقه ۹ ارسال لوئیز ایبانز از روی کرنر سمت چپ زمین را با ضربه سر زد که دمیرول، گلر و یاووز، مدافع حریف در دفع توپ ناموفق عمل کردند تا در نهایت باتوهان آرتارسلان دروازه خالی را باز کند.

 

وحید امیری که در مرحله قبلی جام حذفی یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۷ بازی امشب هم نفوذ سریعی از سمت راست زمین داشت که بعد از یک- دو با کالب اکوبان، حمله خطرناکی تدارک دید که با پاس اشتباه مدافع سیواس اسپور، اکوبان دومین گل ترابزون اسپور را به ثمر رساند.

 

کالب اکوبان در دقیقه ۳۵ سومین گل ترابزون اسپور را زد تا یاران امیری و حسینی در نیمه اول به برتری ۳ بر صفر مقابل سیواس بلدیه اسپور دست پیدا کنند.

 

1365077

 

وحید امیری که سه هفته قبل در چهاردهمین بازی فصل سوپر لیگ ترکیه مقابل کایزری اسپور گلزنی کرده بود، در دقیقه ۵۲ بازی امشب نیز روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین، با ضربه سر توانست برابر سیواس بلدیه اسپور گلزنی کند تا با ۴ گل پیش بیافتند.

 

در ادامه نمایش هجومی یاران امیری و حسینی ادامه پیدا کرد و در نهایت ترابزون اسپور توانست به برتری ۵ بر صفر مقابل سیواس بلدیه اسپور برسد تا در مجموع دو مسابقه به پیروزی ۷ بر ۲ دست پیدا کند و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ترکیه شود.

 

 

خلاصه بازی ترابزون 5 - سیواس بلدیه اسپور 0

دیدگاه‌ها