کد خبر : 1577687 | 29 آذر 1397 ساعت 21:25 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: همیشه نسبت به من تردیدهایی وجود داشت

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در مصاحبه با مجله GQ، در مورد مسیری که برای رسیدن به رویاهایش طی کرده صحبت کرد.

مودریچ: همیشه نسبت به من تردیدهایی وجود داشت


به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در سال جاری به تمام افتخارات فردی در فوتبال دنیا دست یافت اما این بازیکن 33 ساله کروات از تردیدهایی که تمام دوران ورزشی اش نسبت به او وجود داشته پرده برداشت.

 

مودریچ گفت: "از همان زمان کودکی و به خاطر جثه ریزی که داشتم تردیدهای زیادی نسبت به من وجود داشت. بعضی از مردم فکر می کردند که پیروزی در زندگی و فوتبال بسیار مهم است اما من هرگز در مورد خودم تردید نداشتم. برای من مهم نبود دیگران چه می گویند و من رویاهای خودم را داشته و همیشه به جلو نگاه می کردم و شک نداشتم که به آنها دست پیدا می کنم.

 

هیچکس موفقیت را به شما هدیه نمی دهد و همه چیز با تلاش فراوان حاصل می شود. وقتی جوان بودم به تیمی در بوسنی قرض داده شدم و یک سال بعد راهی بهترین تیم کرواسی یعنی دینامو زاگرب شدم اما در ادامه و حتی زمانیکه  به تاتنهام هم محلق شدم تردیدهایی در موردم وجود داشت.

 

این انتقادات باعث قوی تر شدن من شد و من باید از رئال مادرید به خاطر اعتمادی که به من داشت تشکر کنم اما اینجا نیز در ابتدا به من اعتقاد نداشتند و گوش کردن به صحبت افرادی که معتقدند من به اوج نمی رسم، تبدیل به بخشی از زندگی من شده است."

 

1365328

دیدگاه‌ها