کد خبر : 1578030 | 01 دی 1397 ساعت 12:56 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکن احترام می گذارم، اما باج نمی دهم

تقوی: باید به استوکس کمک کنیم تا برگردد

سرمربی تراکتورسازی توضیحاتی را درباره جلسه اش با آنتونی استوکس ارائه کرد.

تقوی: باید به استوکس کمک کنیم تا برگردد

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد تقوی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه مربیگری قبل از آنکه شغل باشد، وظیفه است، اظهار داشت: همواره بر این عقیده بوده‌ و هستم که تحت هر شرایطی باید از بازیکنانم حمایت کنم. این امر صرفا شامل مسائل فنی و داخل زمین فوتبال نیست، بلکه این چتر حمایتی باید خارج از  زمین بازی نیز بازیکنان را پوشش دهد.


وی ادامه داد: امر فوق به‌معنای نادیده گرفتن اشکالات و ایرادات نیست و در خطی مشی من حفظ احترام متقابل در اولویت قرار دارد و انتقاد و اصلاح رفتار در موقعیتی خصوصی بین من و بازیکن صورت می‌گیرد.
سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به بازیکن توهین نمی‌کند، تصریح کرد: تفسیر احترام و حمایت من از بازیکنان به باج دادن، اشتباه است. حمایت از بازیکن باید توام و هم راستا با رعایت نظم و انضباط باشد. فلسفه زندگی من این است که مربی باید در کنار مسائل فنی فوتبال، تعلیم و تربیت زندگی را نیز به بازیکنان آموزش دهد. امری که متاسفانه در بَلبَشو فوتبال‌مان فراموش شده و خوشحالم که این مهم در باشگاه بزرگ تراکتورسازی احیاء می‌شود.


تقوی در ادامه با اشاره به حل شدن مشکل آنتونی استوکس در همین چارچوب، بیان داشت: این بازیکن از من خواست تا گفتگویی باهم داشته باشیم و پس از هماهنگی با مدیریت باشگاه طی جلسه‌ای که برگزار شد، آنتونی حرف‌هایش را زد و درک بیشتری از شرایطش پیدا کردم و متوجه شدم که باید به آنتونی کمک کنیم تا به فوتبال برگردد.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درادامه خاطرنشان کرد: همانطور که در بازی مقابل پرسپولیس، برای تعلیم نظم و انضباط و احترام به شان باشگاه، استوکس را از ترکیب کنار گذاشتم، در حال حاضر نیز براساس اصل حمایت از بازیکنان، بر این باورم که همه باید به آنتونی کمک کنیم.

دیدگاه‌ها