کد خبر : 1578507 | 03 دی 1397 ساعت 10:43 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه: صالح حمیدزیچ شبیه جوانی اولی هوینس است

کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ از حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی این باشگاه تمجید کرد و مدعی شد حمیدزیچ شباهت زیادی به دوران جوانی اولی هوینس دارد.

رومینیگه: صالح حمیدزیچ شبیه جوانی اولی هوینس است

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ که اخیراً قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2021 تمدید کرده در گفتگو با نشریه‌ی آلمانی کیکر به سوالات این نشریه درباره شایعات مطرح شده درباره‌ی حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن پاسخ داد.

 

رومینیگه در پاسخ به سوال کیکر درباره‌ی شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است اولیور کان به عنوان سخنگوی ورزشی بایرن منصوب شود و در کنار حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت کند رسانه‌ها را به صبر دعوت کرد و گفت:" عجله نکنید، باید صبر کنیم و ببینیم در مورد کان چه پیش می‌آید".

 

1344312

 

رومینیگه در ادامه درباره‌ی حمیدزیچ که این اواخر به شدت هدف انتقاد بوده صحبت کرد و نه تنها از او دفاع کرد بلکه از حمیدزیچ به خاطر تلاش و پشتکارش قدردانی کرد. رومینیگه به کیکر گفت:" حسن پشتکار فوق‌العاده‌ای دارد و بسیار سخت‌کوش است. یک مدیر چابک که برای ما بسیار مفید بوده. وقتی فرصت نقل و انتقالات شروع می‌شود او مثل دوران جوانی اولی هوینس به شکار ستاره‌های بااستعداد می‌رود و هرگز کوتاه نمی‌آید. به نظر من به همین خاطر است که حمیدزیچ از بایرن سر در آورده است".

 

رومینیگه در ادامه‌ی صحبت‌هایش با کیکر به این اشاره کرد که برنامه‌ی بایرن برای ایجاد تغییرات در ترکیب تیم برای حمیدزیچ فرصت ایده‌آلی است که خودش را نشان دهد. رومینیگه گفت:" دوران انتقالی که باشگاه قرار است از سر بگذراند برای حمیدزیچ فرصت بزرگی است. او وظایفش را با انرژی فوق‌العاده انجام می‌دهد و ما هم با او همراه هستیم و هر جا لازم باشد توصیه‌های لازم را در اختیارش می‌گذاریم. ولی حمیدزیچ در حال پیشرفت است، در این شک نداشته باشید".

 

 

 

دیدگاه‌ها