کد خبر : 1578621 | 03 دی 1397 ساعت 16:42 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

معاون پارلمانی وزارت ورزش کنار می‌رود

واکنش امیر خادم به جانشینی برادرش در کشتی

امیررضا خادم اعلام کرد به وزیر ورزش گفته می خواهد از پست معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش کنار برود.

واکنش امیر خادم به جانشینی برادرش در کشتی

 

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا خادم که از آغاز دولت یازدهم به عنوان معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش فعالیت می کند و با چند وزیر هم در این سمت همکاری کرده است، در نشست خبری امروز خود از قصد خود برای کناره گیری پرده برداشته است.


خادم با اعلام این مساله که قصد خود برای کناره گیری از سمت معاون پارلمانی وزارت ورزش را به اطلاع وزیر ورزش هم رسانده، در این باره گفته است: «حقیقت این است حوزه مجلس حوزه خاصی است و به نوعی بعد از کار معدن، کار ما سخت محسوب می‌شود. این حوزه پر حاشیه و پر استرس است، من علاقه‌مند هستم تغییر جایگاه داشته باشم، حالا اگر فضایی باشد بخواهم بروم استقبال می‌کنم، به اندازه کافی اینجا کار کرده‌ام، لازم است یک تازه نفس بیاید.»


حالا با توجه به صحبت هایی که امیررضا خادم انجام داده، شایعه حضور او در انتخابات فدراسیون کشتی داغ تر از گذشته می شود. رسول خادم نزدیک به 2 ماه است از ریاست فدراسیون کنار رفته و حالا شاید امیررضا خادم که قبلا تجربه حضور در این سمت را داشته، بخواهد با خروج از وزارت ورزش برای بازگشت به کشتی تلاش کند.


امیررضا خادم به شایعه حضورش در انتخابات فدراسیون کشتی اینطور واکنش نشان داده است: «من تمایل دارم با افتخار خدمت کنم، تصورم این است افرادی که آمده‌اند با انگیزه دنبال داستان هستند و حضورشان این خلا را پر می‌کند، این نیست که بگویم دوست ندارم به کشتی بیایم.»

 

او در این نشست درباره برادرش رسول هم به صحبت پرداخته است: «طبیعی است ما برادریم صحبت می‌کنیم، اهالی کشتی هم محبت داشته و دارند. بعد از دوره قهرمانی، من و برادرم تلاشمان این بوده در جایگاه مختلف حضور داشته و منشأ خدمت باشیم. شاید این خدمت محل نقد کم یا زیاد هم بوده باشد، طبیعی است برخی انتقاد نامنصفانه داشتند و برخی انتقادات وارد بود اما برآیند کار خدمت به ورزش بود. متأسفم رسول نتوانست یا علاقه‌مند نبود که ادامه دهد، دلیلش را خودش می‌گوید.»


امیررضا خادم در صحبت های خود خیلی علاقه ای به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی نشان نداده است: «افرادی که حالا مطرح می‌شوند توانمند هستند. من ضرورتی به حضور مجددم در کشتی ندارم چون وقتی نحوه خروجم از سال 81 و خاطرات آن زمان را یادم می‌آید غم و اندوه بر دلم می‌نشیند. با شرایط حال حاضر کشتی ضرورتی ندارد که من بخواهم ورود کنم.»

دیدگاه‌ها