کد خبر : 1578689 | 03 دی 1397 ساعت 20:44 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: بازیکنان و کادرفنی خوشحال نیستند

قهرمانی در جام ملتها مثل بریدن چیز کیک نیست

سرمربی تیم ملی می گوید بازی با فلسطین نشان داد قهرمانی جام ملت ها کار سختی است.

 قهرمانی در جام ملتها مثل بریدن چیز کیک نیست

گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش بعد از تساوی برابر فلسطین پاسخ خبرنگاران را داد:


از پیشرفت فلسطین آگاه بودم
تمام بازی ها را نگاه می کنم و از قدرت تیم ها آگاه هستم. می دانستم فلسطین پیشرفت زیادی در فوتبالش کرده است. بازیکنانی در شیلی و اروپا دارد و واقعا برای ما بازی خوبی بود. نه تنها بازی با فلسطین برای ما یک بازی دوستانه و آماده باش خوب بود، بلکه برای کسانی که فکر می کنند بردن کاپ قهرمانی جام ملت ها مثل بریدن چیز کیک راحت است مشخص شد چنین چیزی نیست.

 

خدا تیم هایی که آماده سازی نمی کنند را تنبیه می کند
اگر شما هر دوره قهرمان جام ملت ها شده اید، پس کار ساده ای است و چرا نباید انتظار داشت قهرمان جام ملت ها شوید. البته به هیچ عنوان اینگونه نیست چون جام ملت ها تورنمنت بسیار سختی است. تیم هایی می توانند به موفقیت برسند که مشق شب شان را خوب انجام داده باشند. تیم هایی می توانند به جمع 4 تیم پایانی برسند که سرمایه گذاری و رفتار و نگرش مثبتی از خود نشان داده اند و اماده سازی خوبی داشته اند. البته خدا معمولا تیم هایی که خوب آماده سازی نمی کنند را تنبیه می کند.

 

به این مشکلات عادت کرده ام
 البته من به این مشکلات عادت کردم و وقتی مسابقات شروع شود تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

 


48 ساعت برای اعلام لیست زمان دارم
  بله دغدغه من قطعا این است. یکی دو تا از  بازیکنان اصلی و دو نفر از بازیکنان مهم ما مصدوم هستند و نیازمند اینکه من یک تحلیل عمیق انجام دهم. در حالی که  کاری بیشتر از این از دست ما بر  نمی آید و  مجبوریم به بازیکنانی که دارای سلامت کامل هستند اعتماد کنیم و تقریبا 48 ساعت وقت داریم. فردا کارهای پزشکی بیشتری انجام خواهیم داد. البته بازی خوبی انجام دادیم وجلسه تمرینی خوبی برای ما به حساب می آمد. بازیکنان توانستند خطرهای زیادی را خلق بکنند و درلحظاتی از بازی هم فوتبال خوبی از خودشان نشان دادند. امیدواریم که بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

 


بازیکنان و کادرفنی خوشحال نیستند
 من  از لحاظ روحی و روانی باید کار های زیادی انجام بدهم زیرا بچه ها  از درونشان خوشحال نیستند. وقتی شما خوشحال نباشید نمی توانید بهترین عملکردتان را به نمایش بگذارید. این شامل بازیکنان و کادر فنی هم می شود. الان زمان این است که من روحیه تیمی را بهبود ببخشم. مخصوصا به خاطر هواداران؛ الان همانطور که گفتم بچه ها از درون بسیار ناراحت هستند؛  اما در کل نگران نباشید.

دیدگاه‌ها