کد خبر : 1578785 | 04 دی 1397 ساعت 12:30 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

امید جهانبخش به سرخ پوشان پیوست

بازیکن سابق تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان با باشگاه سرخ پوشان پاکدشت به توافق نهایی رسید.

امید جهانبخش به سرخ پوشان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، امید جهانبخش که در دور رفت لیگ شانزدهم به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب صبا قرار می‌گرفت، در نیم‌فصل دوم و با گلزنی در هفته هفدهم به ترکیب این تیم رسید و بعد از آن هم با دو گل و گرفتن یک پنالتی برابر تراکتورسازی خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به‌عنوان چهره آینده‌داری در فوتبال معرفی کرد؛ ضمنا او در هفته‌های پایانی فصل نیز موفق به گلزنی برابر نفت تهران شد.

 

این بازیکن ۲۴ ساله که سال گذشته با وجود پیشنهادات خوب، راهی صنعت نفت آبادان شد، حضور کوتاه مدتی در تیم فراز کمالوند داشت و به گسترش فولاد رفت، اما در این تیم نیز فرصت چندانی پیدا نکرد.

 

امید جهانبخش که به دلیل تشابه فامیلی با ستاره ایرانی برایتون، بیشتر در ذهن اهالی فوتبال مانده، پس از تجربه بازی در صبای قم، صنعت نفت و گسترش فولاد، با وجود پیشنهادات لیگ برتری، راهی سرخ پوشان پاکدشت لیگ یکی شد که مهم‌ترین دلیل انتخاب این تیم، حضور فرهاد کاظمی در آنجا بود.

 

این وینگر ۲۴ ساله امیدوار است زیر نظر فرهاد کاظمی دوباره بتواند روزهای خوبی که در صبا داشته را تکرار کند و قدرت بیشتری به خط تهاجمی سرخ پوشان پاکدشت بدهد تا این تیم به لیگ برتر برسد.

 

دیدگاه‌ها