کد خبر : 1579087 | 05 دی 1397 ساعت 16:41 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

قدوس مهره‌های کی‌روش را تکمیل کرد

آخرین لژیونر ایرانی هم به اردوی تیم ملی اضافه شد تا برای نخستین بار تمرینات با کامل‌ترین نفرات برگزار شود.

قدوس مهره‌های کی‌روش را تکمیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس سه شب قبل در هفته نوزدهم لیگ یک فرانسه حضور تعویضی برابر بوردو داشت و از دقیقه ۵۸ در ترکیب آمیان قرار گرفت تا شانزدهمین بازی فصل خود را انجام دهد، اما او پس از این دیدار و طی دو روز اخیر در تمرینات تیم ملی حاضر نشده بود که امروز این اتفاق افتاد.

 

این ستاره ملی پوش ایرانی که بعد از پیوستن به آمیان فرانسه در سه بازی حضور تعویضی داشته و در ۱۳ مسابقه از ابتدا در ترکیب قرار گرفته، برخلاف دوران حضورش در استرشوند سوئد که نمایش قابل توجهی که با گل‌ها و پاس‌های خود داشت، در این فصل تنها ۳ گل به ثمر رسانده که آخرین گل او به دو ماه و نیم قبل بازمی‌گردد ولی با این وجود امیدوار است مهره موثری برای تیم ملی باشد.

 

طی روزهای اخیر تمام لژیونرهای ایران که در فهرست منتخب کارلوس کی‌روش بودند، به مرور به تمرینات تیم ملی اضافه شده و ساعاتی قبل هم سامان قدوس به‌عنوان آخرین بازیکن به اردوی ملی پوشان در کمپ اسپایر قطر حضور یافت.

 

سامان قدوس در جام جهانی ۲۰۱۸ آنطور که انتظار می‌رفت در ترکیب تیم ملی قرار نگرفت و در هر سه مسابقه ایران برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال فرصت کمی برای بازی و اثبات شایستگی‌های خود پیدا کرد ولی اکنون تلاش می‌کند با تجربه بالاتر و شرایط بهتری که در لیگ یک فرانسه به دست آورده، در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به ترکیب تیم ملی برسد.

 

دیدگاه‌ها