کد خبر : 1579295 | 06 دی 1397 ساعت 17:04 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در رشت آغاز شد

رشت- مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با حضور حدود ۳۵۰ بوکسور، مربی و عوامل اجرایی در قالب ۳۴ تیم به میزبانی استان گیلان و شهر رشت آغاز شد.

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در رشت آغاز شد

به گزارش ورزش شه و به نقل از مهر، بعدازظهر پنجشنبه مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی بوکس کشور در رده سنی جوانان انتخابی تیم ملی با حضور «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس ایران و ورزش و جوانان استان گیلان در سالن تختی مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه شهید عضدی برگزار شد.

 

نایب رئیس هیئت بوکس گیلان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه گیلان بعداز حدود ۲۳ سال برای نخستین بار میزبان این مسابقات است.

 

علیرضا پروانه با بیان اینکه در این دوره از مسابقات حدود ۳۵۰ بوکسور، مربی و عوامل اجرایی در قالب ۳۴ تیم حضور دارند، افزود: وزن کشی این رقابت‌ها صبح امروز برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در ۱۰ وزن برگزار می شود، بیان‌کرد: استان‌های تهران، مازندران و گیلان سه استانی هستند که برای این رقابت‌ها می توانستند با ترکیب کامل شرکت کنند که متاسفانه گیلان به دلیل نداشتن بوکسور در وزن ۴۹ کیلوگرم در ۹ وزن شرکت می کند.

 

پروانه با بیان اینکه گیلان در دور گذشته این رقابت‌ها مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرده است، ادامه داد: تلاش شده تا تیم با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کرده و بتواند در جایگاه‌ بهتری نسبت به سال گذشته قرار گیرد.

 

نایب رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به اینکه این مسابقات از امروز به مدت ۵ روز تا ۱۰ دی ماه سال جاری در سالن تختی ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید عضدی برگزار می شود، افزود: در هر روز ۴ مسابقه برگزار و فینال هر وزن از شبکه خبر و استانی باران به صورت زنده پخش می شود.

دیدگاه‌ها