کد خبر : 1579443 | 07 دی 1397 ساعت 15:34 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت لیگ برتر پرستاره‌تر می‌شود؟‌

نکونام در پیکان، گزینه جذاب مربیگری در انتظار نساجی

بعد از ظهر دیروز جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم پیکان شناخته شد تا تغییرات در این تیم تهرانی بالاخره شکل بگیرد و حالا باید دید چه کسی هدایت نساجی را برعهده می‌گیرد. نیمکت خالی تنها نماینده مازندران در لیگ که شایعات جذاب و زیادی حول آن می‌چرخد.

نکونام در پیکان، گزینه جذاب مربیگری در انتظار نساجی

به گزارش "ورزش سه" عصر روز گذشته جواد نکونام بعد از کش و قوس فراوان به عنوان سرمربی جدید تیم پیکان تهران معرفی شد تا خداحافظی زودهنگامی با مردم قائمشهر داشته باشد. هر چند که بعد از آن با انتشار نامه‌ای احساسی به هواداران نساجی قول داد که بازگشت دوباره‌ای به جمع آن‌ها داشته باشد. اما با پیوستن نکونام به پیکان باید شاهد تغییرات نسبتا گسترده‌ای در این تیم باشیم. از طرف دیگر گزینه‌های جذاب و معروفی برای هدایت سرخپوشان قائمشهری مطرح شده که می‌تواند نیمکت مربیگری لیگ هجدهم را پرستاره‌تر از قبل کند.

 

 

*کادر دیرین، یار همیشگی جواد نکو در تهران


حمید مطهری و رضا مرتضی‌زاده دستیار اول و دوم مجید جلالی بودند که بعد از جدایی این مربی دیگر بر سر تمرینات حاضر نشدند. علی اصغر قربانعلی‌پور و هاروت آبراهامیان، مربی دروازه‌بان و بدنسازی پیکان هم با آمدن نکونام از این تیم رفتنی شدند تا راه به طور کامل برای کادر همیشگی نکونام باز شود. قرار است به مانند همیشه مهدی هاشمی‌نسب، حمید رجبی، فرشاد قدیری، کیانوش رحمتی و خسوس خاویر اسپانیایی کادرفنی جدید پیکان را تشکیل بدهند.


در رابطه با فعالیت این تیم در نقل و انتقالات هم تا به اینجا و به دلیل اینکه تازه جواد نکونام به عنوان سرمربی معرفی شده، صحبتی به میان نیامده است. اما پیکانی‌ها در دو خط دفاعی و میانی با نقاط ضعف رو به رو هستند و این احتمال وجود دارد بازیکنانی برای رفع موانع موجود استخدام شود. به خصوص اینکه آن‌ها در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری را از دست دادند و تنها علی حمودی را در اختیار خواهند داشت. با توجه به اینکه بازیکن شاخصی در بازار نقل و انتقالاتی وجود ندارد، لیست ثابتی برای حضور در پیکان منتشر نمی‌شود اما این احتمال وجود دارد، جواد نکونام یک یا دو شاگرد خود در نساجی را که در خط دفاع و هافبک بازی می‌کنند به پیکان ببرد و از آن‌ها در تهران استفاده کند. هر چه هست باید تا فردا منتظر ماند و خبرهای جدیدی از فیروزه‌ای پوشان پایتخت شنید.

 

 

*نیمکت نساجی در انتظار جذاب‌ترین گزینه‌ها


گویا پس از جلسه‌ای که دو مالک باشگاه با استاندار مازندران برگزار کردند، آرامش در حال بازگشت به نساجی است. به احتمال فراوان علی امیری بار دیگر مدیریت باشگاه را دست خواهد گرفت و تا دو روز آینده کادر فنی جدید به هواداران مازنی معرفی خواهد شد. در این میان گزینه‌های متعددی برای حضور بر روی نیمکت نساجی مطرح شده که هر یک از جذابیت زیادی برخوردار هستند. از فرهاد مجیدی گرفته تا فراز کمالوند و محمود فکری. کمالوند که هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک معرفی شده، هنوز هیچ قرارداد رسمی با این تیم لیگ یکی امضا نکرده و می‌تواند پای میز مذاکره با مالکان نساجی بنشیند. محمود فکری که سابقه هدایت نساج‌ها را در کارنامه دارد دیگر گزینه هدایت این تیم است. فکری در حال حاضر با شاهین بوشهر نتایج درخشانی در لیگ یک کسب کرده اما مشکلات مالی باعث شده که او در فکر جدایی باشد.


آخرین و اما جذاب ترین گزینه برای هدایت نساجی هم فرهاد مجیدی است. کاپیتان سابق استقلال که تمامی کلاس‌های مربیگری خود را در اروپا پشت سر گذاشته و حالا یکی از گزینه‌های مالکین نساجی است. مجیدی که خود ریشه‌ قائمشهری دارد پیش از این بارها از علاقه‌اش به نساجی پرده سخن گفته است. نام او که در این مدت برای دستیاری وینفرد شفر هم مطرح شده بود، حالا حول محور نساجی می‌چرخد. در نهایت باید دید مالکین و مدیریت باشگاه نساجی چه کسی را به عنوان جانشین نکونام انتخاب می‌کنند. مربی که می‌تواند نیمکت مربیگری لیگ هجدهم را پرستاره‌تر و به جذابیت مسابقات اضافه کند.

 

دیدگاه‌ها