کد خبر : 1579532 | 07 دی 1397 ساعت 22:50 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول- آرسنال

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، لیورپول در استادیوم آنفیلد میزبان آرسنال خواهد بود.

پیش بازی لیورپول- آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف هفته های اخیر منچستر سیتی باعث شد لیورپول به صدر جدول لیگ برتر برسد و حالا این تیم با چهارامتیاز برتری به تاتنهام و هفت امتیاز به سیتی در آستانه سال جدید در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است. از آن سو آرسنال در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هفته قبل تساوی این تیم برابر برایتون باعث شد آنها رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص دهند.

 

1367491

 

در ترکیب لیورپول غیبت بازیکنانی چون چمبرلین، ماتیو و گومز قطعی بوده و حضور جیمز میلنر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما آرسنال نیز نمیتواند از بازیکنانی چون میخیتاریان، بیرین و راب هولدینگ نیز در این دیدار حساس استفاده کند.

 

لیورپول ماه هاست در استادیوم آنفیلد مغلوب نشده و در سی بازی آخر خانگی خود همیشه بی شکست بوده است، همچنین با تقویت خط دفاعی این تیم در فصل جاری، آن ها در دوازده بازی از چهارده بازی آخر خود در آنفیلد موفق به ثبت کلین شیت شده اند.

 

اما در سوی مقابل و با اضافه شدن اونای امری، آرسنال در هفده بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک بار مغلوب شده و لیورپول برای حفظ روند فوق العاده خود در لیگ کار دشواری برای غلبه بر آرسنال رده پنجمی دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1367490

دیدگاه‌ها