کد خبر : 1579605 | 08 دی 1397 ساعت 10:55 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه قهرمانان بزرگ دنیا در روسیه حاضر بودند

خادم‌الشریعه: خودم هم فکر نمی‌کردم مدال بگیرم!

دختر شطرنج باز ایران بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان عنوان کرد خودش هم چنین انتظاری از خودش نداشته است!

خادم‌الشریعه: خودم هم فکر نمی‌کردم مدال بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، سارا خادم الشریعه که در چند سال اخیر به عنوان شگفتی ساز شطرنج ایران شناخته شده، بعد از طی کردن دوره افت خود دوباره به اوج برگشته و شب گذشته در مسابقات جهانی روسیه موفقیت بزرگی را به دست آورد.


دختر شطرنج باز ایرانی در بخش سریع رقابت های جهانی به میزبانی سن پترزبورگ موفق شد با ۹ امتیاز از ۱۲ امتیاز مجموع به عنوان نایب قهرمانی برسد و مدال نقره را برای خود کند. او همچنین جایزه دلاری این مسابقه را هم به دست آورد.


سارا خادم الشریعه درباره کسب این عنوان به "ورزش سه" گفت: «من در رده بندی اولیه مسابقات در رتبه بیست و پنجم قرار داشتم و شاید خودم هم فکر نمی کردم بتوانم مدال بگیرم. ۲ سال قبل در این مسابقات چهارم شده بودم و در این دوره هم هدفم حضور در جمع ۱۰ نفر برتر بود. با توجه به جوایز دلاری و خوب مسابقات همه قهرمانان نامدار شطرنج دنیا حاضر بودند. در نهایت خدا را شکر که توانستم به مدال نقره برسم.»


وی همچنین می افزاید: «طی امروز و فردا هم بخش برق آسای مسابقات برگزار می شود که باید تمرکزم را روی این رقابت بگذارم. جوایز این بخش هم مثل بخش سریع است و در مجموع ۲ بخش هم رده بندی صورت می گیرد.»

دیدگاه‌ها