کد خبر : 1579852 | 09 دی 1397 ساعت 10:29 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهاروند و اصفهانیان استعفاء نمی دهند

حیدربهاروند، رئیس سازمان لیگ برتر و فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران با وجود اینکه بازنشسته هستند قصد استعفاء از سمت خود را ندارند!

بهاروند و اصفهانیان استعفاء نمی دهند

به گزارش "ورزش سه"، تا زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است و این در حالی است که قرار بود همه مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال تا پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری مجمع عمومی از سمت خود استعفاء دهند.

 

استعفای محمد رضا ساکت، علی کفاشیان، عباس ترابیان و... در همین راستا بوده است. در صورتی که فریدون اصفهانیان و حیدر بهاروند از سمت خود استعفاء ندهند مجمع عمومی در مورد آنها تصمیم گیری خواهد کرد.

 

بر اساس تلاش های فدراسیون فوتبال و نامه نگاری با معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی تنها قرار شد عضویت مدیران بازنشسته در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به قوت خود باقی بماند به این خاطر که عضو هیات رئیسه کار اجرایی در فدراسیون فوتبال انجام نمی دهد و بر همین اساس حقوقی نمی گیرد و تنها هفته ای یک بار آنهم به مدت دو الی سه ساعت در جلسات هیات رئیسه شرکت می کند.

 

در مورد سازمان لیگ برتر گفته می شود به عنوان یک شرکت خصوصی به ثبت رسیده و جالب اینکه نه تنها از فدراسیون فوتبال بودجه ای دریافت نمی کند بلکه به فدراسیون فوتبال پول هم می دهد و بر همین اساس حیدر بهاروند قصد استعفاء از سمت خود را ندارد.

 

قرار است جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال روز 19 دی برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها