کد خبر : 1579892 | 09 دی 1397 ساعت 11:33 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیون نفت آبادانم، اما به قراردادم با پارس پایبندم

شادکام: حیف که گلم را هیچ کس ندید!

وینگر پارس جنوبی جم می خواهد در نیم فصل دوم روزهای بهتری را در ترکیب تیمش سپری کند.

شادکام: حیف که گلم را هیچ کس ندید!

محمد شادکام در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. کارمان را چند روزی است برای نیم فصل دوم آغاز کرده ایم و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در ادامه مسابقات نیز نتایج خوبی بگیریم و هواداران خود را خوشحال کنیم. دیروز هم یک بازی دوستانه با اکسین البرز داشتیم که با برد این بازی را به پایان بردیم. با برگزاری دیدارهای تدارکاتی در روزهای آینده و یک اردو در جزیره کیش شرایطمان بهتر هم خواهد شد.


او که در بازی دیروز با اکسین البرز گل زیبایی را وارد دروازه حریف کرد، در این خصوص بیان کرد: این گل حاصل زحمات بچه ها بود که من آن را به ثمر نشاندم اما واقعا حسرت می خورم که این گل را دوربین های تلویزیونی ثبت نکردند و کسی آن را ندید. ما حدود 30 تا 40 پاس به هم دادیم و وقتی توپ به من رسید، به صورت سر ضرب روی هوا با پای راست که پای غیرتخصصی ام است شوت زدم که به کنج دروازه رفت. از اینکه موثر بودم خوشحالم اما باید در بازی های رسمی نیز این اتفاقات برایم بیفتد.


بازیکن پارس جنوبی جم درباره اینکه گفته می شود پیشنهاد بازگشت به صنعت نفت آبادان را دریافت کرده، گفت: من 3 سال خوب در نفت آبادان داشتم و به نوعی فوتبالم را مدیون این تیم هستم. روزهایی که با نفت داشتم را هرگز از یاد نمی برم و چیزی جز خوبی از مردم شریف آبادان ندیدم. با این حال اکنون بازیکن پارس جنوبی هستم و به قراردادم پایبندم. تمام تلاشم را می کنم تا در نیم فصل دوم روزهای بهتری داشته باشم و برای موفقیت تیمم گام روبه جلو بردارم.


شادکام درباره آینده خودش در پارس جنوبی اظهار داشت: وظیفه من خوب تمرین کردن است و هرگاه کادرفنی بخواهد به میدان می روم و سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در حال حاضر هم تلاشم برای این است تا بهترین شرایط بدنی را برای نیم فصل دوم پیدا کنم و نظر آقای تارتار را برای بازی جلب کنم. امیدوارم بتوانم در آینده مهره مفیدتری برای تیمم باشم.

 

دیدگاه‌ها