کد خبر : 1580195 | 10 دی 1397 ساعت 14:38 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا و امید جهانبخش در خطر محرومیت

امید جهانبخش، بازیکن تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت در تمرینات این تیم حضور ندارد و این در حالی است که خبرهایی در مورد توافق این بازیکن با باشگاه سایپا شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزش سه، امید جهانبخش، بازیکن پیشین تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز هفته گذشته با باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت به توافق رسید و حتی قراردادش را هم امضا کرد. این بازیکن بعد از دو روز حضور در تمرینات سرخ‌پوشان پاکدشت، دیگر در مراحل آماده‌سازی این تیم حاضر نشد و حتی با شاگردان کاظمی به اردوی ترکیه هم نرفت.حالا خبرهایی در مورد توافق جهانبخش با باشگاه سایپا مطرح شده و ظاهراً این بازیکن در آستانه عقد قرارداد با نارنجی‌پوشان تهرانی است. البته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد عقد قرارداد با جهانبخش می‌گوید: این موضوع به بخش حقوقی و ورزشی باشگاه ما مربوط می‌شود و تا الان به بنده خبری در مورد جذب این بازیکن نداده‌اند.


نکته حائز اهمیت این است که اگر چنین اتفاقی (عقد قرارداد سایپا با جهانبخش) رخ دهد، باشگاه سایپا و جهانبخش در خطر محرومیت قرار خواهند گرفت و حتی ممکن است پنجره نقل‌وانتقالاتی سایپا هم بسته شود. این در حالی است که فریبرز محمودزاده امروز اعلام کرد که وقتی بین باشگاه و بازیکن یا باشگاه با یک مربی قراردادی عقد و امضا می‌شود از لحاظ حقوقی این قرارداد ملزم به اجراست. حتی اگر قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشده باشد.


با این شرایط به نظر می‌رسد که سایپا و جهانبخش در نهایت به بن‌بست خواهند رسید و جهانبخش دو راه در پیش نخواهد داشت، یا اینکه به تمرینات سرخ‌پوشان پاکدشت برگردد یا اینکه رضایت این باشگاه را برای جدایی جلب کند. البته شنیده می‌شود که فرهاد کاظمی و مسئولان باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی این بازیکن نیستند. یکی از مسئولان سرخ‌پوشان پاکدشت هم از اقدام قانونی این باشگاه در مورد ماجراهای اخیر خبر داد.

 

1366633

دیدگاه‌ها