کد خبر : 1580440 | 11 دی 1397 ساعت 12:32 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا و رونمایی از لقب جدید مارکوس راشفورد

خوان ماتا، ستاره منچستریونایتد از لقب جدید مارکوس راشفورد در بین بازیکنان یونایتد رونمایی کرد.

ماتا و رونمایی از لقب جدید مارکوس راشفورد

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد در دیدار اخیر یونایتد مقابل بورنموث که با برتری 4-1 شاگردان اوله گونار سولسشر به پایان رسید، درخشش چشم گیری داشت و موفق شد گلزنی کند. او در ماه دسامبر، 4 گل و 5 پاس گل به ثبت رسانده و ستاره 21 ساله با حضور سولسشر نمایش های بهتری از پیش نیز ارائه کرده است.

 

راشفورد پس از پیروزی اخیر تیمش، عکسی از خود منتشر کرده که در حال عبور از بین دو مدافع حریف است و از اموجی کلاه شعبده بازی در متن عکس استفاده کرده است. خوان ماتا نیز در قسمت کامنت ها، از عبارت " بچه شگفت انگیز" استفاده کرده که به نظر لقب جدید راشفورد در بین هم تیمی‌هایش است.

 

 

1368451

 

 

ستاره اسپانیایی تنها بازیکنی نیست که در کامنت‌های این عکس وارد شده و پل پوگبا نیز برای او نوشته:" مارکوش راشفورد، تو امروز را برای من رویایی کردی رفیق."

 

اشاره پوگبا به درخشش راشفورد و به ثمر رساندن پاس گل او بوده است. سولسشر نیز در تمجید از او گفت:" چند روز پیش گفتم که رفتار و رویکرد او، همه آنچه لازم است تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود را دارد و من واقعا از گلزنی اش راضی هستم. او در دو بازی سه گل به ثمر رسانده است. ولی تلاش او، واقعا زیباست."

 

دیدگاه‌ها