کد خبر : 1580446 | 11 دی 1397 ساعت 12:53 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

کین: سال 2019 با انگلیس جام کسب خواهیم کرد

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس معتقد است که سال 2019 تیمش در لیگ یوفا به دنبال کسب جام خواهد بود.

کین: سال 2019 با انگلیس جام کسب خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"،  سه شیرها در سال 2018 روزهای خوبی را سپری کردند و علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی، توانستند در گروهشان در لیگ یوفا، بالاتر از اسپانیا و کرواسی، صدرنشین شوند و به نیمه نهایی گروه A رقابت ها صعود کنند. حال هری کین ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند در سال 2019، پس از سال ها اولین جام را کسب کنند.

 

 

1344750

 

 

او گفت:" لیگ یوفا فرصتی است برای ما که جام ببریم و اگر این جام را کسب کنیم، امیدواریم که کسب باقی جام های برایمان راحت تر شود. این به ما اعتماد به نفس خواهد داد و همینطور باور اینکه می‌توانیم در اروپا خوب کار کنیم. برای سال 2019 در جایگاه خوبی قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم در یورو پیش برویم.

 

جام جهانی برای ما یک شروع بود و این مهم ترین چیز است. تابستان خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم ولی اینکه توانستیم روند را رو به جلو ادامه دهیم خیلی مهم بود. وقتی به جام جهانی نگاه می‌کنیم، می‌توانستیم در برخی بازی ها بهتر باشیم و این انگیزه ای برای ماست تا گام بعدی را درست تر برداریم. بازی های مهمی در این مدت انجام شده، اسپانیا را در خانه اش شکست دادیم، کرواسی را در خانه شکست دادیم و به نظرم هنوز باید به اهداف دیگری برسیم."

دیدگاه‌ها