کد خبر : 1581199 | 14 دی 1397 ساعت 22:27 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه رضایی با کلوب بروژ به قطر می‌رود (عکس)

نام مهاجم ایرانی کلوب بروژ در فهرست اردوی آماده سازی این تیم در قطر دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی که امسال در هشت بازی ژوپیر لیگ و دو دیدار لیگ قهرمانان اروپا برای کلوب بروژ به میدان رفت و طی این مدت یک گل زد و دو پاس گل داد، در پنج مسابقه اخیرشان به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند و از فهرست تیمش کنار رفت.

 

مهاجم سابق استقلال که بخاطر این آسیب دیدگی از لیست تیم ملی هم کنار رفت و فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد، در حال انجام تمرینات اختصاصی است تا هرچه زودتر به میادین بازگردد و بتواند مجددا برای کلوب بروژ بازی کند.

کاوه رضایی طی حدود یک ماه است با آسیب دیدگی از ناحیه لگن مواجه شده و هنوز نتوانسته به شرایط بازی برسد، اما قرار است در اردوی آماده‌سازی نیم‌فصل کلوب بروژ در قطر، این تیم را همراهی کند تا مراحل درمان خود را در این اردو ادامه دهد.

 

با اعلام لکو، سرمربی کلوب بروژ نام ۲۸ بازیکن در لیست اعزامی این تیم به اردوی نیم‌فصل قرار گرفته که نام کاوه نیز در این بین دیده می‌شود و قرار است یاران رضایی فردا شنبه، از بلژیک راهی دوحه قطر شوند تا تمرینات‌شان را در کمپ اسپایر، محل اردوی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا برگزار کنند.

 

کلوب بروژ بلژیک ساعت ۱۶:۳۰ جمعه هفته آینده در دوحه قطر، در دیداری تدارکاتی مقابل آیندهوون هلند قرار می‌گیرد و روز سی‌اُم دی ماه در هفته بیست و دوم ژوپیر لیگ به مصاف شارلروا خواهد رفت که کاوه رضایی احتمالا به مسابقه لیگ می‌رسد.

 

1369457

دیدگاه‌ها