کد خبر : 1581571 | 16 دی 1397 ساعت 13:10 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

فدایی: سه بازیکن مانند آذری در امیدهای استقلال حضور دارند

مربی تیم فوتبال امید استقلال می گوید این تیم می تواند آینده استقلال را رقم بزند.

فدایی: سه بازیکن مانند آذری در امیدهای استقلال حضور دارند

به گزارش "ورزش سه"، محمد فدایی سرمربی امیدهای استقلال پس از قهرمانی این تیم در لیگ امیدها در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: از دو سال قبل در باشگاه کار خود را در رده جوانان آغاز کردیم و سال گذشته نیز با تیم جوانان تا یک قدمی قهرمانی رفتیم. استقلال سال های زیادی در رده پایه قهرمان نشده بود و ما ابتدا به دنبال ساختار سازی بودیم و در این کار نیز موفق شدیم. 13 بازیکن از تیم جوانان به تیم امید آمدند و چندین بازیکن خوب دیگر نیز جذب کردیم تا تیمی مدعی قهرمانی و برای رقابت با تیم های دیگر داشته باشیم. یک هفته بعد از پایان کار لیگ جوانان، کار را در تیم امید آغاز کردیم و نتیجه آن را دیدیم.

 

سرمربی امیدهای استقلال درباره این لیگ عنوان کرد: ما در لیگی قهرمان شدیم که ۷۳ امتیاز جمع کردیم. رقابت در این لیگ بسیار سخت بود و با پیکانی که ۴-۳ سال قهرمان شده بود رقابت کردیم و قهرمان شدیم. مقاومت نیز همیشه تیم خوبی در رده پایه بوده و فوتبال پایه همواره در اختیار این تیم ها بود و حتی تیمی مانند سایپا که تشکیلات خوبی دارد توان رقابت با این تیم ها را نداشت اما بازیکنان ما غیرت داشتند و قهرمان شدند.

 

فدایی در بخش بعدی صحبت های خود درباره اهمیت بها دادن به بازیکنان جوان استقلال، اظهار داشت: ما سه بازیکن مانند رضا آذری در تیم امید داریم و امیدوارم دیده شوند. بازیکنان ما سرباز می شوند و به ناچار از استقلال می روند و اگر برای آنها هزینه کنیم، می توانیم آنها را حفظ کنیم و اگر حفظ نکنیم، ۴-۳ سال بعد باید با هزینه بیشتر آنها را برگردانیم. پیکان برابر ما بازیکنان لیگ برتری را به میدان فرستاد اما ما از آنها بهتر بودیم. امیدوارم باشگاه این بازیکنان را حفظ کند تا آینده استقلال را رقم بزنند.

دیدگاه‌ها