کد خبر : 1581660 | 16 دی 1397 ساعت 18:22 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم شگفتی ساز شویم؛

آرزوهای بزرگ مارچلو لیپی برای تیم ملی چین

مارچلو لیپی، سرمربی نام آشنای تیم ملی چین، مدعی شد تیمش قصد دارد شگفتی ساز جام ملت های 2019 لقب گیرد.

آرزوهای بزرگ مارچلو لیپی برای تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، چین که تا به حال در طول تاریخ خود موفق به فتح جام ملت های آسیا نشده، در اولین دیدار در این دوره از رقابت ها به مصاف قرقیزستان خواهد رفت و اگرچه آنها از سال 2004 که میزبان بودند حتی هرگز به یک چهارم نهایی هم نرسیده اند، اما مارچلو لیپی معتقد است شاگردانش این دوره می توانند فراتر از انتظارات ظاهر شوند.

 

1345557

 

مارچلو لیپی گفت: "هدف ما این است که بهترین عملکرد خود را ارائه داده و نتایج خوبی بدست آوریم. ما می دانیم که در این رقابت ها نامزدهایی مانند ژاپن، استرالیا، ایران و کره جنوبی برای قهرمانی وجود دارد، اما همیشه یک تیم شگفتی ساز می شود و من امیدوارم ما بتوانیم تیم شگفتی ساز این مسابقات باشیم.

 

من هفت سال است در تیم ملی چین کار می کنم و دریافته ام هواداران چینی چقدر نگران تیم خود هستند، پس امیدوارم ما بتوانیم باعث رضایت فراوان آنها در جام ملت های آسیا شویم."

 

لیپی همچنین در مورد غیبت ژانگ ژی، مسن ترین بازیکن جام ملت های 2019 به دلیل محرومیت در دیدار اول برابر قرقیزستان گفت: "ما می دانیم ژانگ ژی در اولین دیدار به دلیل محرومیت غایب است و باید خودمان را برای بازی کردن بدون او آماده کنیم."

دیدگاه‌ها