کد خبر : 1581721 | 16 دی 1397 ساعت 22:49 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

استمرار روزهای دشوار در برنابئو؛

رئال مادرید 0 - 2 سوسیداد؛ زمستان است!

رئال مادرید در شبی تلخ در خانه خود با دو گل مغلوب سوسیداد شد.

رئال مادرید 0 - 2 سوسیداد؛ زمستان است!

به گزارش "ورزش سه"، سال 2019 برای رئال مادرید دشوار آغاز شده و بعد از تساوی در خانه ویارئال، آنها امشب در برنابئو با دو گل برابر سوسیداد شکست خوردند و اگر امشب بارسلونا موفق به شکست ختافه شود، فاصله تیم سولاری با صدر به 10 امتیاز خواهد رسید. بعد از تابستان پرحاشیه با جدایی زیدان و رونالدو، فصل برای رئال مادرید با حواشی فراوان آغاز شد و در نهایت شکست تلخ برابر بارسلونا در ال کلاسیکو باعث شد خولن لوپتگی جای خود را به سولاری بدهد اما او نیز علیرغم شروعی خوب، در هفته های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی گرفته است.

 

نکات ویژه: 

 

هواداران رئال مادرید در پایان بازی به نشانه اعتراض به شرایط فعلی این تیم، دستمال های سفید را در برنابئو تکان دادند.

 

علیرغم مصدومیت چند بازیکن رئال مادرید، سولاری در این دیدار هم ترجیح داد از ایسکو در ترکیب اصلی استفاده نکند.

 

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید به دلیل نمایش ضعیف اخیر خود در نیمه اول از سوی هواداران در برنابئو هو شد.

 

بازیکنان و هواداران رئال مادرید در چند صحنه به داوری اعتراض شدیدی داشتند و معتقد بودند حداقل یک پنالتی به سود این تیم اعلام نشده است.

 

****

 

بازی بر خلاف انتظار با برتری سوسیداد آغاز شد و این تیم در دقیقه 2 و با خطای کاسمیرو صاحب یک ضربه پنالتی شد که ویلیان ژوزه آن را تبدیل به گل کرد و رئال مادرید در خانه از حریف خود عقب افتاد.

 

1370083

 

1370084

 

رئال مادرید خیلی سریع تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما بنزما در مقابل دروازه و روی ارسال مارسلو، به راحتی فرصت زدن گل مساوی را از دست داد. در دقیقه 17 رئال مادرید با سرعت وینیسیوس صاحب فرصت خوبی شد اما غفلت  ستاره برزیلی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

در ادامه رئال مادرید فشار زیادی برای زدن گل تساوی وارد کرد اما موقعیت های نصفه و نیمه این تیم توسط مدافعان سوسیداد دور می شد. در دقیقه 39 کاسمیرو می توانست با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول رئال مادرید صاحب بهترین فرصت برای زدن گل مساوی گشت اما ضربه لوکاس واسکز با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد تا نیمه نخست علیرغم تلاش فراوان میزبان، با برتری 0-1 سوسیداد به پایان برسد.

 

اولین فرصت مهم نیمه دوم برای سوسیداد ایجاد شد اما ضربه اول اویارزابال توسط واران دفع شد و ضربه دوم او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا این موقعیت خوب برای تیم مهمان از دست برود.

 

لحظاتی بعد عدنان یانوزای در مسیر زدن گل دوم سوسیداد قرار گرفت اما ضربه این بازیکن بلژیکی با دخالت تونی کروس از کنار دروازه کورتوا به بیرون رفت.

 

1370103

 

در دقیقه 63 لوکاس واسکز با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار رئال مادرید برای بازگشت دشوارتر شود.

 

در دقیقه 67 سرخیو راموس با ضربه سر تماشایی خود تا آستانه زدن گل اول رئال مادرید پیش رفت اما رالی توپ وی را از روی خط دروازه برگرداند.

 

1370106

 

دقایقی بعد وینیسوس جونیور در صحنه ای مشکوک درون محوطه سوسیداد توسط دروازه بان این تیم متوقف شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

اما در دقیقه 82 سوسیداد بود که به گل دوم دست یافت. ارسال دیدنی ویلیان ژوزه باعث شد این بار روبن پاردو موفق شد با ضربه سر دروازه کورتوا را باز کند و شرایط برای کهکشانی ها دشوارتر از قبل شود.

 

در اواخر بازی و با توجه به ده نفره بودن رئال مادرید اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت سوسیداد با همان دو گل در برنابئو به پیروزی رسید.

 

ترکیب اصلی دو تیم:

 

رئال مادرید: کورتوا- کارواخال- راموس- واران- مارسلو- کروس- کاسمیرو- مودریچ- واسکز- وینیسیوس جونیور- بنزما

 

سوسیداد: رالی- یورنته- ایارا- مورنو- مرینو- اویارزابال- یانوزای- ویلیان- آریتز- زاراتوزا- مونوز

دیدگاه‌ها