کد خبر : 1582106 | 18 دی 1397 ساعت 10:08 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

فنایی: داور می توانست به دژاگه و حسینی کارت زرد بدهد

توصیه داور بازنشسته به ملی پوشان؛ خونسرد باشید!

کارشناس داوری فوتبال ایران به بازیکنان تیم ملی توصیه کرد در دیدارهای بعدی آرامش بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

توصیه داور بازنشسته به ملی پوشان؛ خونسرد باشید!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته مقابل یمن به برتری پرگل 5 بر صفر دست یافت. در جریان مسابقه شاهد خطاهای پرتعداد از سوی بازیکنان هردو تیم بودیم و به همین خاطر رامین رضاییان هم از داور کارت زرد گرفت و در برخی صحنه ها نیز می توانست این اتفاق برای سایر نفرات ایران رخ بدهد.


در این شرایط محمد فنایی، داور بازنشسته فوتبال ایران بیان کرد: «سردار آزمون و وحید امیری بی جهت برخی از صحنه های بازی را به خشونت کشیدند که باید در بازی های آینده این موضوع را رعایت کرده و آرامش بیشتری از خودشان نشان دهند.»


او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «دیدار تیم ملی ایران و یمن، بازی سختی برای این داور ژاپنی نبود چرا که به اصطلاح این دیدار یک طرفه بود و ایران توانست با تعداد گل های زیاد به پیروزی رسیده و به برد با ارزشی در اولین مسابقه خود در جام ملت های آسیا دست پیدا کند.یمن در این مسابقه خشونت آنچنانی نداشت چون گل های زیادی دریافت کرد و شاید اگر بازی گره می خورد آنها به بازی خشن روی می آوردند.»


فنایی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «داور ژاپنی تا حدودی به بازیکنان ما لطف داشت. او می توانست به سیدمجید حسینی یا اشکان دژاگه اخطار بدهد و البته کارت زردی که به رامین رضاییان داد، صحیح نبود زیرا او ابتدا توپ را زد.»

 

دیدگاه‌ها