کد خبر : 1582305 | 18 دی 1397 ساعت 20:06 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

حریف سختی برای ایران خواهیم بود

بشار رسن: با ایران بازی فینال را برگزار می‌کنیم

هافبک تیم ملی عراق می‌گوید آرزویش برگزاری فینال جام ملت‌ها با ایران است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ملی عراق در بازی اول خود مقابل ویتنام با نتیجه 3-2 به برتری رسید تا گام اول در مسابقات را قدرتمند برداشته باشد. بشار رسن، هافبک تیم پرسپولیس بعد از این برد به خبرنگاران گفت: 


ما می‌دانیم که همیشه بازی اول برای همه کشورها و همه تیم های ملی سخت است. عراق در نیمه اول با تاکتیک متفاوتی بازی کرد که با آن آشنا نبود و اشتباهات داشت. بعد از تغییرات مربی به سیستم 4-1-4-1 رو آوردیم و فرصت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم دو گل دیگر به ثمر رسانده و برد شیرینی به دست آوریم.


وی در ادامه گفت:


ویتنام تیم خوبی بود اما من امیدوارم در بازی بعدی هم سه امتیاز بگیریم تا با شش امتیاز مقابل تیم بسیار قدرتمند ایران قرار بگیریم. امیدوارم همه برای بازی بعدی آماده باشند. وی در این میان با زبان فارسی گفت:(تبریک به هواداران عراق) با خنده!


بشار در خصوص تغییر روند عراق بعد از ورود او و طارق به زمین نیز گفت:


ما در نیمه اول دفاعی تر بازی کردیم اما در نیمه دوم با آمدن من، همام و حسین علی بیشتر در حمله بودیم و شانس بیشتری خلق کردیم و به لطف خدا دو گل زدیم. 


هافبک عراقی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره بازی با ایران گفت:


بازی با ایران سخت است و آن‌ها تیم خوبی دارند و اعتقاد دارم به فینال می‌روند. البته؛ ما عراق هستیم و سال 2007 را فراموش نکنید و دوره قبل هم برابر ایران پیروز شدیم. این فوتبال است و عراق و ایران با هم 11 بازیکن دارند. اما من برای ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با آن‌ها بازی فینال را برگزار کنیم.

 

دیدگاه‌ها