کد خبر : 1582529 | 19 دی 1397 ساعت 18:19 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: نیم فصل دوم در لیگ دسته اول یعنی جنگ

سرمربی تازه وارد فجرسپاسی آغاز نیم فصل دوم را یک فصل تازه در فوتبال این باشگاه دانست و از هواداران تیم خواست با حمایت بیشتر از جوانان تیمش مهیای یک اتفاق خوب برای فوتبال شیراز باشند.

مهابادی: نیم فصل دوم در لیگ دسته اول یعنی جنگ

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی بعد از جدایی از شهرداری ماهشهر اکنون هدایت فجرسپاسی را عهده‌دار شده و تیمش را در اولین گام از نیم فصل دوم برابر اکسین همراهی خواهد کرد. سرمربی سابق سیاه جامگان و نساجی مازندران درباره شرایط این تیم گفت: فجر یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است. خیلی از بازیکنان باسابقه این تیم اکنون در لیگ برتر حضور دارند. طی فصول اخیر هم با بدشانسی از دستیابی به جواز صعود به لیگ برتر بازمانده‌اند و این اصلا برای هواداران شیرازی خوشایند نیست که نتوانند در لیگ برتر حضور داشته باشند.


وی ادامه داد: با این حال حضور در لیگ برتر نیاز به یک برنامه ویژه دارد که باید تمام چیزهایی که می‌تواند مسیر یک تیم را به موفقیت مشخص کند را در نظر گرفت. مهمترین مساله این است که باید نگاه حمایتی مسوولان استانی به نماینده شیراز بیش از این باشد. جوانان شیرازی مطمئنا می‌توانند بار دیگر نماینده شایسته فوتبال ایران باشند. با این حال در این فصل باید به ثبات لازم دست یابیم و با توجه به جایگاهی که در اختیار داریم به دنبال حضور در رده بالاتر باشیم و شخصیت تیمی خودمان را به دیگر مدعیان اثبات کنیم.


سرمربی جدید فجرسپاسی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تمرینات خوبی را طی مدت اخیر پشت سر گذاشتیم و تلاش داشتیم تا بازیکنان را برای ادامه مسابقه و دستیابی به نتیجه لازم کمک کنیم. بازی سختی مقابل اکسین پیش روی ما خواهد بود اما باید حداکثر سود را از  امتیاز میزبانی ببریم. جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و بازیکنان باید بدانند که با نمایش موفق خود قادر هستند که اعتماد را بیشتر کنند و حمایت هواداران را متوجه خود ببینند تا به موفقیت‌های بیشتر برسند.


مهابادی در پایان از هواداران تیمش خواست تا با حضور در استادیوم و تشویق تیم آنها را برای رسیدن به یک پیروزی شیرین کمک کنند: نیازی به درخواست نیست و هواداران فجرسپاسی طی همه این سال بزرگترین سرمایه این باشگاه بوده اند و مطمئن هستم بیشتر از همیشه در نیم فصل دوم در کنار ما خواهند بود تا به هدف بزرگی که داریم با کمک یکدیگر به نتیجه برسیم. نیم فصل دوم در لیگ دسته اول یک جنگ بزرگ برای امتیاز است و ما نباید به سادگی از هیچ امتیازی بگذریم.

دیدگاه‌ها