کد خبر : 1582601 | 19 دی 1397 ساعت 21:40 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

قطر ۲- لبنان صفر؛ شروع مقتدرانه میزبان ۲۰۲۲

شاگردان فلیکس سانچز نخستین بازی خود در جام ملت‌ها را با برتری مقابل لبنان به پایان رساندند.

قطر ۲- لبنان صفر؛ شروع مقتدرانه میزبان ۲۰۲۲

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه E ، تیم‌های ملی قطر و لبنان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم هزاع بن زاید العین به قضاوت ما نینگ چینی مقابل هم قرار گرفتند.

 

نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید و تنها اتفاق مهم آن گلی بود که علی حمام، مدافع سابق ذوب‌آهن و تیم ملی لبنان به ثمر رساند، اما به دلیل خطای دیگر مهاجم لبنان مردود اعلام شد.

قطری‌ها که مالکیت توپ و میدان را بیشتر از حریف خود در اختیار داشتند و نمایش بهتری از لبنان داشتند، در دقیقه ۶۵ با ضربه ایستگاهی استثنایی بسام الراوی به کنج دروازه، گل اول را به ثمر رساندند.

نمایش هجومی شاگردان فلیکس سانچز بعد از گلزنی همچنان ادامه پیدا کرد و قطری‌ها در دقیقه ۷۹ موفق شدند به گل دوم برسند تا در آستانه پیروزی در نخستین بازی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات قرار بگیرند.

 

1371202

 

در دقیقه ۷۹ اکرم عفیف نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت و بعد از ورود به محوطه جریمه به عبدالعزیز حاتم پاس داد که شوت این بازیکن تعویضی را مهدی خلیل دفع کرد، اما در ادامه المعز علی، ستاره جوان قطری‌ها از راه رسید و دروازه خالی لبنان را باز کرد.

میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ که مالکیت توپ بیشتری از حریف خود داشت و در ضربات چارچوب هم به طرز چشمگیری از لبنان پیش بود، در نهایت به پیروزی ۲ بر صفر مقابل حریف خود دست یافت تا در این مسابقه به برتری برسد.

 

1371184

 

در دیگر مسابقه گروه E جام ملت‌های آسیا، تیم ملی عربستان شب گذشته به برتری ۴ بر صفر مقابل کره شمالی رسید تا با توجه به پیروزی ۲ بر صفر تیم قطر، سعودی‌ها صدرنشین بمانند.

سعد الشیب، بسام الراوی، طارق سلمان، بوعلام خوخی، عاصم مادیبو، کریم بوضیاف(۵۶- عبدالعزیز حاتم محمد عبدالله)، عبدالکریم العلی(۶۲- عبدالکریم حسن)، اکرم عفیف، حسن الهیدوس(۸۵- احمد علاءالدین) و المعز علی عبدالله بازیکنانی بودند که با نظر فلیکس سانچز در ترکیب قطر در دیدار برابر لبنان به میدان رفتند.

 

1371203

 

مهدی خلیل، جوان العمری، جورج ملکی(۷۷- سمیر أیاس)، ولید اسماعیل، رابرت ملکی(۷۲- نادر مطر)، علی حمام، هیثم فاغور، معتز بالله الجنیدی(۸۴- محمد حیدر)، حسن معتوق، هلال الحلوه و باسل جرادی نیز نفراتی بودند که با تصمیم رادولوویچ در دیدار امشب برای لبنان بازی کردند.

 

رابرت ملکی(۲۴) و حسن معتوق(۶۴) از تیم ملی لبنان، بازیکنانی بودند که در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

دیدگاه‌ها