کد خبر : 1582647 | 20 دی 1397 ساعت 01:30 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

حذف جنجالی پاری سن ژرمن از جام اتحادیه فرانسه

پاری سن ژرمن با شکست 1-2 مقابل گنگام، از رقابت های جام اتحادیه فرانسه کنار رفت.

حذف جنجالی پاری سن ژرمن از جام اتحادیه فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در لوشامپیونا بی رقیب هستند، در دیدار امشب هم فاصله زیادی با پیروزی نداشتند اما دو ضربه پنالتی در دقایق پایانی، شکست و حذف این تیم را رقم زد.

در نیمه اول، بازیکنان پاریسی کاملا بر بازی مسلط بودند و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما نتوانستند به گل برسند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم پاری سن ژرمن شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما بازیکنان این تیم به راحتی موقعیت ها را از دست دادند.

در دقیقه 60، خطای بچه گانه مونیه روی بازیکن گنگام باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما ضربه بد تورام، راهی به چهارچوب پیدا نکرد تا بازی همچنان بدون گل ادامه پیدا کند.

 

دو دقیقه بعد، نیمار پی اس جی را پیش انداخت. روی ارسال دیدنی مونیه از سمت راست بود که نیمار با یک ضربه سر تماشایی، پاریسی ها را پیش انداخت.

 

1371262

 

بعد از این گل هم پاری سن ژرمن موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما در دقیقه این گنگام بود که صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و داور بعد از استفاده از VAR، آن را تایید کرد. این بار انگباکوتو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت آرئولا، دروازه را باز کرد.

 

1371264

 

در دقایق پایانی هر دو تیم سخت به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه در وقت های اضافه، گنگام صاحب سومین ضربه پنالتی شد.روی یک ضد حمله بود که تورام توسط مدافع پی اس جی متوقف شد و داور باز هم نقطه پنالتی را نشان داد.

 

1371263

 

1371265

 

بار دیگر تورام پشت ضربه قرار گرفت و این بار هم ضربه چندان خوبی نزد اما توپ بعد از برخورد به دست آرئولا وارد دروازه شد تا گنگام 2-1 پیش بیفتد و علی رغم تلاش بازیکنان پاری سن ژرمن در دقایق پایانی، با همین نتیجه به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها