کد خبر : 1582862 | 21 دی 1397 ساعت 08:45 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: این بازی ها جای ریسک کردن است

بعد از شکست 2-1 بارسلونا مقابل لوانته که دیروز در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری، بدست آمد، ارنستو والورده، از تغییراتی که در ترکیب بارسا بوجود آورده بود دفاع کرد.

والورده: این بازی ها جای ریسک کردن است

به گزارش "ورزش سه"،  بارسلونا دیروز در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای کوپا دل‌ری، جام حذفی اسپانیا، با نتیجه 2-1 شکست خورد تا سرمربی این تیم با انتقادات گسترده ای مواجه شود. ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از این بازی با سوال‌های زیادی درباره تغییراتی که در بازی مقابل لوانته، در ترکیب تیم خود بوجود آورده بود روبرو شد و از این تغییرات دفاع کرد. بخشی از سوال‌های خبرنگاران هم به حضور کوتینیو به عنوان بازیکن فیکس، بعد از مدتها فیکس نبودن او، مربوط می‌شد.

 

کوتینیو از روز دوم دسامبر دیگر در هیچ بازی‌ای برای بارسا به عنوان بازیکن فیکس به میدان نرفته بود و این باعث شده بود والورده با انتقاداتی مواجه شود. کوتینیو در بازی دیروز موفق شد در دقیقه 85 بازی ضربه پنالتی اعلام شده به نفع بارسا را به گل تبدیل  کند تا کاتالان‌ها با یک گل اختلاف شکست بخورند و به بازی برگشت در مقابل لوانته امیدوار شوند. 

 

عثمان دمبله هم در بازی مقابل لوانته، مثل کوتینیو، بعد از مدتها 90 دقیقه بازی کرد. والورده در پایان بازی، در گفتگو با خبرنگاران از این دو بازیکن تقدیر کرد و گفت:" زمانی که دمبله بازی نمی‌کرد، همه فقط از او سوال می‌کردند. حالا دمبله بازی می‌کند و کوتینیو بازی نمی‌کند و باز هم، همه سوالات به کوتینیو برمی‌گردد. واقعیت این است که وقتی یک بازیکن در میدان بازی نمی‌کند و از این بابت ناراحت است، باید مبارزه کند تا این وضعیت را به نفع خود تغییر دهد. امروز فرصتی بود تا این اتفاق برای آنها بیفتد".

 

والورده در ادامه گفت:" کوتینیو بازیکن بزرگی است که به ما کمکهای زیادی کرده و در آینده هم خواهد کرد. همین را می‌توانم در مورد دمبله بگویم. من به این سوالها عادت کرده‌ام، این سوالها همیشه هست و فقط اسم بازیکنها عوض می‌شود".

 

والورده در نهایت از ارنج بارسلونا در مقابل لوانته و استفاده از چند بازیکن جوان و کم‌تجربه دفاع کرده و گفت:" من بهترین تیمی که می‌توانست در این بازی به میدان برود را انتخاب کردم. این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا بازیکنان‌مان را محک بزنیم. محکی که در شرایط بازی واقعی انجام می‌شود. می‌دانم این می‌تواند خطرناک باشد ولی در فوتبال بدون خطر کردن نمی‌توان موفق شد".

 

دیدگاه‌ها