کد خبر : 1582867 | 21 دی 1397 ساعت 09:12 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر بارسا، به آرسنال قرض داده می‌شود

به گزارش گل دات کام، آرسنال به جذب دنیس سوارز، وینگر جوان بارسلونا به عنوان بازیکن قرضی نزدیک شده و او نیمه دوم فصل را در لندن بازی خواهد کرد.

وینگر بارسا، به آرسنال قرض داده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"،  گل دات کام به نقل از منابع نزدیک به باشگاه آرسنال که از آنها به عنوان منابعی معتبر یاد کرده مدعی شد که توپچی‌ها به جذب دنیس سوارز، وینگر 25ساله بارسلونا نزدیک شده‌اند. گل می‌گوید دنیس سوارز در نیم‌فصل دوم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آرسنال با هنریک میختاریان و الکس ایووبی رقابت خواهد کرد.

 

اونای امری دیروز پنج‌شنبه در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که آرسنال در فرصت نقل و انتقالات زمستانی هیچ بازیکنی را به صورت دائمی جذب نخواهد کرد ولی تایید کرد که احتمال اضافه شدن چند بازیکن به عنوان بازیکنهای قرضی وجود دارد.

 

دنیس سوارز که به ادعای گل، به عنوان بازیکن قرضی به آرسنال خواهد پیوست، سابقه کار با اونای امری را در کارنامه دارد و در فصل 2014-2015 که امری سرمربی سویا بود زیر نظر او بازی کرده است.

 

امری دیروز در مصاحبه مطبوعاتی خود در پاسخ به سوالی درباره دنیس سوارز گفت:" من نمی‌دانم شرایط دنیس سوارز در حال حاضر چیست. ولی می‌دانم که باشگاه در تلاش است تا در صورتی که امکانش وجود داشته باشد بازیکنانی را به تیم اضافه کند که بتوانند با درخشش در بازی‌ها به ما کمک کنند".

 

رائول سانلهی، مدیر فوتبال باشگاه آرسنال که به مدت 9 سال در استخدام باشگاه بارسلونا بوده، ریاست هیات مذاکره‌کننده توپچی‌ها با بارسا برای جذب دنیس سوراز را به عهده دارد.

 

 

دیدگاه‌ها