کد خبر : 1582878 | 21 دی 1397 ساعت 10:06 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد بارسا برای ویلیان: 50 میلیون پوند بعلاوه مالکوم

بنا بر ادعای دیلی‌میل، بارسلونا قصد دارد در ازای جذب ویلیان از چلسی، 50 میلیون پوند به این باشگاه پرداخت کرده و مالکوم، بازیکن برزیلی خود را هم به چلسی واگذار کند.

پیشنهاد بارسا برای ویلیان: 50 میلیون پوند بعلاوه مالکوم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد که بارسلونا قصد دارد برای جذب ویلیان، هافبک چلسی، علاوه بر پرداخت 50 میلیون پوند به باشگاه انگلیسی، مالکوم، بازیکن برزیلی خود را هم به این تیم واگذار کند. مالکوم تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 38 میلیون پوند به بارسا پیوسته اما نتوانسته در این تیم خود را نشان دهد و بدرخشد. دیلی‌میل می‌گوید با توجه به اینکه قرارداد ویلیان، 18 ماه دیگر منقضی خواهد شد ممکن است چلسی با این پیشنهاد بارسلونا موافقت کند.

 

1371639

 

مالکوم، وینگر برزیلی بارسلونا که تابستان گذشته با قراردادی 38 میلیون پوندی از بوردو به این تیم کاتالان منتقل شد، در نیم‌فصل اول امسال نتوانست رضایت مدیران بارسا و کادر فنی این تیم را جلب کند و حالا ظاهرا بارسا قصد دارد او را در ازای دریافت ویلیان از چلسی به این تیم لندنی واگذار کرده و البته 50 میلیون پوند هم به چلسی پراخت کند.

 

1371641

 

بارسلونا تابستان گذشته در اصل قصد داشت ویلیان را از چلسی جذب کند ولی بعد از آنکه تلاشهایش سه بار به نتیجه نرسید، به جای او مالکوم را از بوردو به خدمت گرفت. چلسی در فصل تابستان پیشنهاد 65 میلیون پوندی بارسا برای ویلیان را رد کرده بود ولی حالا با توجه به اینکه هافبک برزیلی 30ساله شده و تنها 18 ماه از مدت قراردادش باقی مانده، ممکن است پیشنهاد شیرین بارسلونا، تیم لندنی را وسوسه کند.

 

مائوریسیو ساری از سوی دیگر مایل نیست بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهد و اعلام کرده که هدفش تقویت تیم است و نه از دست دادن بازیکنان فعلی. اما سرمربی ایتالیایی چلسی می‌داند که در عین حال باید میانگین سنی تیمش را پایین بیاورد و در نتیجه ممکن است در نهایت با این پیشنهاد بارسلونا موافقت کند.

 

 

دیدگاه‌ها