کد خبر : 1582882 | 21 دی 1397 ساعت 10:46 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای بایرن: مصدومیت ریبری در دوحه

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد فرانک ریبری، وینگر فرانسوی کهنه‌کار این تیم در جریان یک بازی دستگرمی در شهر دوحه دچار مصدومیت شده است.

خبر بد برای بایرن: مصدومیت ریبری در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد فرانک ریبری، وینگر فرانسوی این تیم در کمپ تمرینی مونیخی‌ها در شهر دوحه، پایتخت قطر، در جریان یک بازی دستگرمی دچار آسیب‌دیدگی شده و به نظر می‌رسد برای مدتی به اجبار بازی‌های بایرن را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

 

ریبری 35ساله که در نیم‌فصل اول امسال 14 بار برای بایرن به میدان رفته و در بوندس‌لیگا 4 گل برای این تیم به ثمر رسانده در جریان یک بازی دستگرمی در کمپ تمرینی بایرن در شهر دوحه مصدوم شده است. باشگاه بایرن هنوز زمان رهایی ریبری از این مصدومیت را مشخص نکرده ولی در بیانیه باشگاه آمده که ریبری تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای بایرن بازی کند.

 

1371646

 

در بیانیه بایرن مونیخ درباره شرایط آمادگی بازیکنان این تیم در اردوی دوحه که در وبسایت رسمی باشگاه منتشر شده، آمده:" کمپ تمرینی نیم‌فصل بایرن مونیخ در شهر دوحه متاسفانه با خبری بد به پایان رسید، خبر مصدومیت فرانک ریبری که روز چهارشنبه در جریان یک بازی دوستانه و دستگرمی بین دو گروه از بازیکنان بایرن مونیخ از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و فعلا نمی‌تواند در بازی‌ها برای بایرن مونیخ به میدان برود".

 

در ادامه بیانیه بایرن مونیخ در مورد دیگر مصدومیت باشگاه هم چنین آمده:" آرین روبن که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و کورنتین تولیسو که بعد از پاره شدن رباط صلیبی دوران توانبخشی و فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد هم در حال حاضر قادر به تمرین همراه با سایر بازیکنان بایرن مونیخ نیستند".

 

دیدگاه‌ها