کد خبر : 1582893 | 21 دی 1397 ساعت 11:05 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری رسما به ذوب‌آهن اصفهان پیوست (عکس)

محمدرضا خلعتبری، کاپیتان پدیده در لیگ هجدهم پس از فسخ قرارداد با طرف مشهدی به طور رسمی و با عقد قراردادی ۱.۵ ساله به تیم سابقش بازگشت.

به گزارش “ورزش سه” محمدرضا خلعتبری، کاپیتان ۳۵ ساله پدیده مشهد در لیگ هجدهم پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، صبح امروز با حضور در دفتر سعید آذری قرارداد ۱.۵ ساله‌ای با ذوب‌آهن منعقد کرد و به طور رسمی به تیم سابقش بازگشت.

 

این اولین خرید رسمی ذوبی‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل است. خلعتبری که از این تیم چهره شد، سابقه نایب قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال جام باشگاه‌های آسیا را همراه با سبزپوشان در سال‌های نه چندان دور دارد. حالا با بازگشت خلعتبری به ذوب‌آهن، او در کنار قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان از قدیمی‌ترین بازیکنان این تیم لقب خواهند گرفت و می‌توانند امید به تکرار نتایج درخشان قبلی داشته باشند.

 

او که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر یکی از ستاره‌های پدیده بود و در صدرنشینی این تیم نقش بسزایی داشت حالا با تصمیم منصوریان برای رفع نقاط ضعف خط حمله به خدمت گرفته شده است و باید دید می‌تواند همان فرم نیم فصل اول خود را به نمایش بگذارد یا خیر. به احتمال فراوان ذوب‌آهن اصفهان به جز خلعتبری اقدام به جذب دو بازیکن دیگر در پست‌ خط حمله و خط دفاع می‌کند و در همین راستا بر روی گزینه‌های خارجی تمرکز کرده است.

 

1371656

 

 

دیدگاه‌ها