کد خبر : 1582943 | 21 دی 1397 ساعت 13:51 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

VAR از مرحله بعد وارد می‌شود

درآمد روزانه فغانی در آسیا؛ روزی ۳۰۰ دلار

کنفدراسیون فوتبال آسیا میزان پاداش دریافتی داوران حاضر در جام‌ ملت‌های آسیا را تغییر داد و مبالغ ویژه‌ای برای آن‌ها درنظر گرفت.

درآمد روزانه فغانی در آسیا؛ روزی ۳۰۰ دلار

به گزارش “ورزش سه” روزنامه اتحاد امارات خبر داده است که با تصمیم کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به داوران حاضر در جام ملت‌های آسیا مبلغ ۱۰ هزار دلار به عنوان پایه پرداخت شده و روزانه ۳۰۰ دلار هم به آن‌ها حقوق داده می‌شود. تا قبل از این و‌ در دوره‌های قبل تنها ۳۰۰ دلار حقوق روزانه پرداخت می‌شد و خبری از پرداخت مبلغ پایه نبود. در همین راستا میزان پاداش پرداختی به داوران در کل یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.

 

خبری دیگر از کمیته داوری آسیا این است که آن‌ها آخرین تمهیدات خود را برای استفاده از سیستم VAR از مرحله بعدی مسابقات انجام دادند. تکنولوژی کمک داور ویدئویی ظرف هفت روز آینده در بازی‌های نه چندان مهم اجرا می‌شود تا از لحاظ زیرساخت برای مرحله بعد آماده شوند.


در حال حاضر کولینا از یوفا و بوساکا از فیفا برای اجرای این سیستم در امارات حضور دارند و کارها را زیر نظر گرفته‌اند. مرکز ایواپ، مجری این طرح از عوامل برگزاری مسابقات به دلیل قرار دادن امکانات لازم در اختیار آن‌ها تشکر کرد.


لازم به ذکر است که در لیگ امارات سیستم VAR در ماشین‌های سیار داخل استادیوم ها اجرا می‌شود. اما در جام ملت‌های آسیا یک اتاقی در باشگاه ارتش امارات در نظر گرفته شده و از آنجا هر هشت استادیوم تحت نظر گرفته می‌شود. این برای اولین بار است که سیستم کمک داور ویدئویی در جام ملت‌های آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها