کد خبر : 1582983 | 21 دی 1397 ساعت 15:40 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کادنا کوپه

اعتراض ایجنت ایرانی به وضعیت کوتینیو در بارسا

کیا جورابچیان، ایجنت ایرانی کوتینیو از شرایط این بازیکن ارزشمند برزیلی در بارسلونا راضی نیست و اعتراض خود را به گوش سران بارسا رسانده است.

اعتراض ایجنت ایرانی به وضعیت کوتینیو در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، شب گذشته یکی از بدترین بازی های کوتینیو با پیراهن بارسا را شاهد بودیم. ستاره برزیلی که لقب گران ترین بازیکن تاریخ بارسا را یدک می کشد و ژانویه سال گذشته با رقم 120 + 40 میلیون یورو از لیورپول به جمع آبی اناری ها پیوست، در یکی دو ماه گذشته تبدیل به یک بازیکن ذخیره شده و قافیه را به عثمان دمبله باخته است.

او شب گذشته برای اولین بار پس از بازی با تاتنهام در ترکیب ثابت بارسا به میدان رفت و با از دست دادن 17 توپ، از بدترین های زمین بود؛ هرچند که دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی تک گل بارسا را به ثمر رساند تا این تیم همچنان به صعود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری امیدوار باشد.

 

 

1371756

 

 

دقایقی قبل از بازی، جان آسپیاسو، دستیار والورده در مصاحبه با گل تی وی و در واکنش به وضعیت بد کوتینیو گفت:« او در سطح فصل گذشته خود قرار ندارد و به همین دلیل عثمان دمبله معمولا در ترکیب اصلی به میدان می رود.»

اظهاراتی که در ابتدا باعث شگفتی بسیاری شد اما نمایش کوتینیو در برابر لوانته ثابت کرد که ادعای آسپیاسو درست بوده است. والورده نیز در پایان بازی گفت که اگر کوتینیو خوشحال نیست، باید بیشتر تلاش کند تا جایگاهش را پس بگیرد.

 

این اظهارنظرها به مذاق جورابچیان و برتولوچی، دو مدیر برنامه های کوتینیو خوش نیامده است. طبق ادعای کادنا کوپه، جورابچیان با سران بارسا تماس گرفته و از آنها در مورد شرایط بد کوتینیو توضیح خواسته است. او به اینکه ستاره برزیلی جایگاهش در ایده های والورده را از دست داده، معترض شده است.

لازم به ذکر است که والورده از زمانی که ترجیح داد تیمش را با سه هافبک به زمین بفرستد، کوتینیو به نیمکت تبعید شد. در کنار بوسکتس و راکیتیچ، اغلب ویدال یا آرتور ملو به میدان می روند و دمبله نیز مثلث تهاجمی را کامل می کند.

 

دیدگاه‌ها