کد خبر : 1582984 | 21 دی 1397 ساعت 15:42 | 93.6K بازدید | 0 دیدگاه

زندانی شدن هندی ها در قفس !

ویدئوی جنجالی و دخالت پلیس امارات (عکس)

شب گذشته انتشار ویدئویی از یک مرد اماراتی که چند هندی را در قفس کرده بود، خبرساز شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته امارات برابر هند بازی کرد و با نتیجه 2 بر صفر موفق شد در دومین دیدار برنده شود تا حدودی از فشارهایی که روی تیم پس از تساوی برابر بحرین به وجود آمده بود، کاسته شود.


پیش از این مسابقه مسئولان فدراسیون امارات که به دلیل پرنشدن ورزشگاه ها از سوی  AFC تحت فشار قرار گرفته بودند، برای حضور هوادارانشان در ورزشگاه تلاش زیادی کردند و بلیت هایی رایگان برای تماشای مسابقه مقابل هند در نظر گرفتند که البته هندی ها هم به دلیل اینکه مهاجران زیادی در امارات دارند، از شرایط خوبی از حیث حضور هوادار در کشور امارات برخوردار بودند.


در این بین اما انتشار ویدئویی از یک مرد اماراتی که چند هندی را در قفس پرنده هایش کرده بود و در شرایطی که چوبی در دست داشت و زندانی هایش را تهدید می کرد، از آنها می خواست تا طرفدار تیم امارات شوند و دست از حمایت تیم کشور خود بردارند، خبرساز شد.

 

1371759


این ویدئو در مدت زمان کوتاهی میان کاربران در فضای مجازی دست به دست شد تا پلیس شارجه خیلی زود دست به کار شود و فرد خاطی را دستگیر کند.


پلیس امارات البته علاوه بر دستگیری این فرد با راه انداختن هشتگی در فضای مجازی با عنوان "لاتعصب" (تعصب نداشته باشید)، از هواداران تیم ملی امارات خواست تا از داشتن تعصبات اینگونه پیروی نکنند.

 

1371758

 

 

 

دیدگاه‌ها