کد خبر : 1582987 | 21 دی 1397 ساعت 15:51 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریم به پست محبوب کی‌روش بازمی‌گردد؟ (عکس)

احتمال قرار گرفتن کریم انصاری‌فرد در ترکیب اصلی ایران مقابل ویتنام بسیار بالاست. بازیکنی که توانایی بازی در خط میانی را به خوبی دارد.

کریم به پست محبوب کی‌روش بازمی‌گردد؟ (عکس)

به گزارش “ورزش سه” ظهر امروز آخرین تمرین تیم ملی ایران قبل از بازی با ویتنام در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی، محل برگزاری مسابقه برگزار شد. تمرینی که طبق روال همیشگی تنها ۱۵ دقیقه برای اصحاب رسانه باز بود و طبعا نکات زیادی از ترکیب ایران برای دیدار فردا به دست نیامد.


اما به احتمال فراوان باید شاهد بازگشت کریم انصاری‌فرد به ترکیب اصلی تیم ملی باشیم. به خصوص انتشار تصویر زیر این گمانه‌زنی را بیشتر می‌کند. شماره ۱۰ تیم ملی در تمرین امروز به مانند امید ابراهیمی با کاور تمرین کرد تا احتمال حضورش مقابل ویتنام بیشتر شود.


البته که این تغییر چندان هم عجیب نیست. ویتنام نسبت به یمن تیمی سرعتی و تاکتیکی‌تر است. آن‌ها در مقابل عراق از کندی خط هافبک حریف استفاده کردند و با رد و بدل کردن پاس‌های کوتاه  به سرعت حضور در محوطه جریمه را تجربه کردند.

 


حالا با حضور انصاری‌فرد در ترکیب تیم ملی به جای اشکان دژاگه، تحرک خط میانی بیشتر می‌شود و میزان دوندگی آن‌ها بالاتر می‌رود. این بازیکن توانایی بازی در هافبک دفاعی و هم‌چنین راس هجومی را دارد و می‌تواند در هر دو جناح به تیم ملی کمک کند و در کنار ابراهیمی سد محکمی مقابل بازیکنان سرعتی ویتنام باشد.


انصاری‌فرد در بازی اول برابر یمن روی نیمکت نشست تا با حضور دژاگه درصد مالکیت توپ ایران بالا برود و در نهایت هم همین شد و به همین واسطه برد پرگلی برای ایران به دست آمد.
 

دیدگاه‌ها