کد خبر : 1583026 | 21 دی 1397 ساعت 18:17 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

منشا بازیکن حرفه‌ای است و با این تصمیم کنار آمد

نعمتی: با بازیکنان جدید باز برای قهرمانی می‌جنگیم

هافبک پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام ملت‌ها، شانس شاگردان کارلوس کی‌روش را برای دستیابی به قهرمانی زیاد می‌داند.

نعمتی: با بازیکنان جدید باز برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که در نیم فصل اول نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان داشت، این روزها در اردوی دوحه تمرینات سنگینی را دنبال می‌کند تا در رقابت برای حضور در ترکیب تیمش در نیم فصل دوم نیز موفق عمل کند. او با اعلام اینکه اردوی دوحه می‌تواند شرایط مثبتی برای این تیم در ادامه مسابقات و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، برای تیم ملی نیز آرزوی موفقیت دارد و آنها را مدعی جدی جام می‌داند.


نعمتی درباره شرایط اردویی تیمش در کمپ اسپایر می‌گوید: شرایط که خوب است و برنامه خوبی برای تیم در نظر گرفته شده تا با شرایط بدنی و روحی خوبی برای نیم فصل آماده شویم. بعد از اینکه تمرینات را در تهران دنبال کردیم اکنون طبق نظر کادرفنی دور جدید تمرینات را در دوحه دنبال می‌کنیم و بچه‌ها روحیه بالایی دارند و می‌خواهیم در نیم فصل دوم با آمادگی کامل مقابل رقبا قرار گیرم و به نتیجه مدنظر برسیم.


وی درباره بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند نیز گفت: روزهای سختی را داشتیم و هر بازیکن شاید چند برابر توان خود تلاش می‌کرد تا در روزهای محرومیت آسیبی به تیم نرسد. اکنون خوشبختانه بازیکنان باکیفیتی به تیم اضافه شده‌اند که ضمن بالا بردن رقابت بین بازیکنان، کیفیت تیم را نیز افزایش خواهند داد و ما همچنان می‌توانیم ادعای قهرمانی داشته باشیم. بازیکنانی که اضافه شدند همگی از بهترین‌های فوتبال ایران بوده‌اند و چیز جالبی که وجود دارد این است که با انگیزه و روحیه بالا به دنبال این هستند تا با شروع فصل در ترکیب به میدان بروند و این همان چیزی است که رقابت را افزایش می‌دهد و به تیم کمک خواهد کرد.


وی درباره جذب ماریو بودیمیر و جدایی دوست نیجریه‌ای‌اش از تیم نیز گفت: این به تصمیم کادرفنی برمی‌گردد. من سه سال با منشا هم‌تیمی بودم و دوستان خوبی برای همدیگر بودیم. او در پرسپولیس روزهای خوبی هم داشت اما در نهایت این تصمیمی است که کادرفنی می‌گیرد و منشا نیز بازیکنی حرفه‌ای است. درباره بودیمیر اطلاعات زیادی ندارم و او به تازگی به جمع ما اضافه شده است و برانکو نشان داده که وسواس زیادی روی بازیکنانی که با نظر قطعی خودش اضافه می‌شوند دارد و مطمئنا او نیز در نیم فصل دوم قادر خواهد بود لیگ را تحت تاثیر قرار دهد.


نعمتی که در نیم فصل اول لیگ برتر بازی‌های درخشانی از خود به جا گذاشت درباره آن اینطور توضیح می‌دهد: خب من خیلی انگیزه داشتم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. تمام تلاشم هم همین بود. حالا نمی‌دانم چقدر در این امر موفق بوده‌ام. این را باید کادرفنی و هواداران پاسخ بدهند. آن چیزی که بسیار حائز اهمیت است این است که در ادامه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم زیرا ما یک نیم‌فصل بسیار سخت را در پیش داریم و بازیکنان همگی باید در بهترین شرایط بدنی و جسمانی قرار داشته باشند.

دیدگاه‌ها