کد خبر : 1583031 | 21 دی 1397 ساعت 18:21 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر بانوان تیمی که بیش از یک تیم گل زد!

لیگ برتر بانوان هفته ششم خود را پشت سر گذاشت. بهترین نتیجه را شهرداری بم که در صدر جدول قرار دارد به دست آورد که بیش از یک تیم فوتبال به حریف خود گل زد.

لیگ برتر بانوان تیمی که بیش از یک تیم گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های هفته ششم که امروز صبح در شهرهای مختلف برگزار شد شهرداری بم میزبان خود یعنی آذرخش تهران را با 12 گل بدرقه کرد تا در صدر 18 امتیازی شود. با این گل ها تعداد گل های تیم شهرداری بم در 6 بازی به 42 گل رسید که برای تیم فوتبال یک رکورد است. حتی در لیگ برتر بانوان!

 

شهرداری بم با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را به صدرنشین به 5 امتیاز رساند. اما گویی بازی های پر گل در لیگ برتر بانوان طبیعی است. راه یاب ملل مریوان تیم دوم جدول که 13 امتیازی است در مصاف با سپیدار مازندران 7 بار به گل رسید و گلی دریافت نکرد! جدول دو تیم 13 امتیازی دیگر دارد که در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند. ملوان بندرانزلی که تنها در هفته های ابتدایی کمی متزلزل ظاهر شده بود این بار در خانه همیاری آذربایجان شرقی پیروزی اش را با نتیجه 4-2 جشن گرفت. هر 4 گل تیم ملوان در این بازی توسط سارا قمی به ثمر رسید که شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان خانم گلی در فصل جاری بازی ها دارد.

 

در بازی های امروز هم چنین شاهد دربی اصفهان بودیم. مصاف ذوب آهن و سپاهان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شمار امتیازات تیم ذوب آهن به 13 امتیاز و سپاهان به 10 امتیاز برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان اما دو تیم بدون امتیاز هستند! تیم های سپیدار مازندران و خلیج فارس شیراز. دو تیمی که تا به این جای کار تنها یک گل زده اند. شهرداری بم با 42 گل زده بیشترین گل زده را دارد و تیم آذرخش تهران هم با 43 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

 


نتایج بازی های هفته ششم از این قرار است:

*راه یاب ملل مریوان 7 – سپیدار مازندران 0
*همیاری آذربایجان غربی 2 – ملوان بندرانزلی 4

*پارس جنوبی بوشهر 0 – شهرداری سیرجان 4
*شهرداری بم 12 – آذرخش تهران 0
*پالایش گاز ایلام 2 – خلیج فارس شیراز 0
*ذوب آهن اصفهان یک – سپاهان اصفهان یک

دیدگاه‌ها